4

امام جمعه بناب: تخریب قبور ائمه بقیع(ع) برگرفته از تفکر سقیفه است

  • کد خبر : 34471
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۴۲
امام جمعه بناب: تخریب قبور ائمه بقیع(ع) برگرفته از تفکر سقیفه است
امام جمعه بناب با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) گفت: این اقدامات رذیلانه وحشی گری و سلفی گری همان تفکر سقیفه است که ظهور و بروز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، در خطبه‌های این هفته بناب به سالروز تخریب قبور ائمه معصومین (ع) در سال ۱۳۴۴ توسط وهابیت اشاره کرد و ضمن عرض تسلیت گفت: قطعاً حرکت‌های شوم و بی منطق در طول تاریخ اتفاق افتاده و این اقدامات رذیلانه دلایل حقانیت مکتب شیعه است، این اقدامات وحشی گری و سلفی گری همان تفکر سقیفه است که ظهور و بروز می‌کند.

وی تأکید کرد: این گونه حرکت‌های بی منطق محکوم است، چرا که آل محمد (ص) نیز برای فرقه ضاله وهابیت قابل قبول نیست.

امام جمعه بناب در بخش دیگر سخنانش، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور مقطعی و زودگذر است؛ افزود: عظمت و شکوهی که مردم ایران به ارمغان آورده‌اند با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: علیرغم اینکه از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم انتقاد و گلایه‌هایی داریم ولی مسئولین رده بالای کشور بطور شبانه روزی در تلاش هستند برای بهبود وضع موجود قدم بردارند.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: بلااستثنا در تمام مکتب‌های اسلام این تهدیدات و تحریم‌ها در زمان‌های خود وجود داشته و خواهد داشت و قطعاً عزت و شوکتی که نصیب ملت ایران اسلامی شده است، هزینه‌هایی نیز خواهد داشت و باید در برابر این تحریم‌ها و تهدیدات مقاوم بود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=34471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!