4

وارونه نمایی یک خبر توسط یک درویش معاند

  • کد خبر : 64503
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۸
وارونه نمایی یک خبر توسط یک درویش معاند
عضو فعال گروهک درویشی مجذوبان‌نور با انتشار خبری جعلی به تشویش اذهان عمومی پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، محمد شریفی مقدم عضو فعال گروهک درویشی مجذوبان‌نور که به شکل موزیانه‌‌ای علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند با انتشار خبری جعلی با عنوان «تخریب زمین‌های کشاورزی بهائیان توسط نیروهای امنیتی» به تشویش اذهان عمومی پرداخته است.

اما حقیقت ماجرا به اذعان مسعود نادری رئیس اداره منابع طبیعی ساری چیزی دیگری است. وی در گفت وگو با خبرنگار مهر از رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی واقع در روستای احمدآباد ساری خبر داد و گفت: حدود ۵۰ هکتار از اراضی ملی روستای احمدآباد حاشیه سد زالم رود طبق دستور قضائی رفع تصرف شد.

این اراضی ملی با همت یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی و در راستای مبارزه با زمین‌خواری وبا همکاری دستگاه‌های مرتبط رفع تصرف شد. این اراضی ملی توسط متخلفان با پایه‌های چوبی و سیم خاردار محصور شده بود که توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و دستگاه‌های مرتبط رفع تصرف شد.

همچنین چندین بار قبل از اجرای حکم، توسط سرجنگلبانان این تخلف اعلام و به متصرفان تذکر داده شد و در نهایت با استفاده از ادوات مکانیکی، این عرصه‌های ملی از اراضی شالیزاری و کشاورزی جدا و به دامن طبیعت برگشت.

شایان ذکر است برخی از دراویش گنابادی خصوصا گروهک مجذوبان نور و فرقه مصطفی آزمایش بدون کم و کاست مصداق این ضرب‌المثل “الغریق یتشبث بکل حشیش” هستند و از هر چیزی برای تقابل و تخریبِ جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=64503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!