6

اهانت صوفیه به ساحت حضرت ابوطالب

  • کد خبر : 23480
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
اهانت صوفیه به ساحت حضرت ابوطالب
دراویش فرقه صوفیه حضرت ابوطالب پدر حضرت امیرالمؤمنین(ع) را شخصی کافر می‌دانند که اسلام ناب محمدی در او اثری نبخشید!

پایگاه خبری مفاز – باورهای فرق تصوف نمایانگر انحرافات اساسی و آداب‌ورسوم جعلی فراوانی است که هرگز با فریب و ریاکاری‌های نخ‌نما شده، نمی‌توانند آن‌ها را کتمان کرد. توهین به ساحت ائمه معصومین از مهم‌ترین مسائلی است که به‌خوبی دشمنی و عداوت دیرینه آنان را هویدا می‌کند.

به‌عنوان نمونه، دراویش فرقه صوفیه خود را از محبان و دوستداران مطیع حضرت علی علیه‌السلام می‌دانند ، اما طبق آنچه در منابع و مکتوباتشان آمده حضرت ابوطالب عموی گرامی پیامبر اعظم (ص) و پدر حضرت امیرالمؤمنین(ع) را شخصی کافر می‌دانند که اسلام ناب محمدی در او اثری نبخشید!!!

برخی از شعرای مشهور فرق تصوف به‌منظور تخریب این شخصیت باعظمت تاریخ اسلام، با جسارت تمام در سروده‌های خود، ایشان را علی‌رغم وجود نازنین شخص پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع)، حضرت ابوطالب را تهی از ایمان و معرفت معرفی می‌کند.

شخصیت و جایگاه باعظمت حضرت ابوطالب، به‌عنوان چهره بی‌بدیل تاریخ اسلام به‌قدری برای مسلمانان شناخته شده است که ما را از پاسخ گویی به اباطیل انحرافی دراویش صوفیه بی نیاز کرده است.

دراویشی که با حلقه سماع و شطح و طامات گفتن و سیر در تخیلات و توهمات ذهنی، مقامات شهودی برای یکدیگر می تراشند، کجا شایستگی این را دارند که ایمان و معرفت بی نظیر حضرت ابوطالب رابشناسند و درک کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=23480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!