12
متبری بهائی:

زنان در فرقه بهائیت جایگاهی ندارند/ خیانتی به نام گلشن توحید

  • کد خبر : 23549
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
زنان در فرقه بهائیت جایگاهی ندارند/ خیانتی به نام گلشن توحید
ضیائی با اشاره به وجود تعالیم ۱۲ گانه در فرقه بهائیت گفت: در این فرقه شعار زیادی زده می شود ولی در عمل به آن توجه نمی شود و از زنان به چشم ابزار برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مفاز، مهشید ضیائی، متبری بهائی، در نشست تخصصی «شیوه برخورد فرقه ضاله بهائیت با زنان» که از سوی واحد خواهران مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب (مفام) برگزار شد، اظهار کرد: در فرقه بهائیت شعار زیاد زده می شود ولی به آن عمل نمی شود و بر خلاف شعارهایی که داده می شود افراد مجبور به عمل قوانین تشکیلات بهائیت هستند.

گلشن توحید؛ خیانت بهائیت به کودکان معصوم

این متبری بهائی افزود: در این فرقه، از بدو تولد هر فردی روی آن فرد سرمایه گذاری می کنند و آن فرد را از سه سالگی تا ۶سالگی وارد کلاس های گلشن توحید می کنند و از ۶ سالگی تا ۱۸ سالگی وارد کلاس های درس اخلاق می شوند و این کلاس ها در طول ۱۲ سال در روزهای جمعه تشکیل می شود و هدف از این سرمایه گذاری بزرگ این است که از آنها یک مبلغ بسازند که بتوانند به اهداف خودشان که جذب است، برسند.

وی عنوان کرد: در بهائیت پسر و دختر در ۱۵ سالگی به سن بلوغ  می رسند که از نظر علمی و منطقی درست نیست.

ضیائی خاطر نشان کرد: افراد در سن ۱۵ سالگی اسم آنها به بیت العدل فرستاده می شود و هر شخص دارای یک کد و شماره می شود.

بهائیت از زنان به چشم ابزار نگاه می کنند

وی با اشاره به شعار تساوی حقوق زن و مرد، ترک جمیع تعصبات، صلح عمومی تصریح کرد: اینها در حد شعار بوده و  به زن به چشم ابزار نگاه می کنند و از زنان سوء استفاده های مختلف می شود.

ضیائی بیان کرد: در فرقه بهائیت دختران را به عنوان مبلغ تربیت می کنند و هر جا که بخواهند برای تبلیغ می فرستند و در فرقه بهائیت هیچ صمیمیتی بین خانواده وجود ندارد چون هدفشان جذب و بهائی کردن افراد است.

وی ادامه داد: مقر فرقه بهائیت در اسرائیل است که بیت العدل نام دارد، اعضای آن ۹ نفر هستند و حتما باید از رجال باشند.

این متبری بهائی با بیان اینکه در فرقه بهائیت اگر شخصی مرتکب خطایی شود که خارج از قوانین باشد یا اگر شخصی از فرقه جدا شود او را طرد روحانی می کنند و تمامی افراد خانواده، فرزندان را از او می گیرند، کسی که از فرقه بهائیت جدا شود طبق قوانین بهائیت کسی حق ندارد با او در ارتباط باشد.

وی با اشاره به اینکه در کتب بهائیت به تساوی حقوق رجل و نساء اشاره شده است، افزود: اما در عمل این تساوی حق زن و مرد وجود ندارد و این عدم تساوی در امر زیارت مطرح است، آنها در دو مکان زیارتی حج را به آقایان نسبت داده اند و می گویند ما بانوان را از حج رها کردیم و حق حج ندارد.

وی با اشاره به اینکه در مورد ارثیه خانه پدری، ارث فقط به پسر ارشد خانواده می رسد و دختر بهائی از پدر خودش ارث نمی برد، گفت: این مورد دیگری در عدم تساوی حقوق بین رجل و نساء است.

ضیائی با اشاره به صدور مجوز در زمینه حکم استخدام دوشیزگان برای خدمت به آقایان در فرقه بهائیت ادامه داد: در اسلام رابطه بین زن و مرد با خواندن صیغه محرمیت آغاز می شود ولی در بهائیت  هر مردی می تواند یک دوشیزه را استخدام کند که علاوه بر انجام کارهای او مورد تجاوز جنسی هم قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: اما خیلی ها از ترس تشکیلات بهائیت و طرد روحانی جرأت بیان کردن این مسائل و سوء استفاده ها را ندارند.

ضیائی نقش قبر کردن را یکی دیگر از تناقضات فرقه بهائیت خواند و گفت: شخصی که فرقه بهائیت را ترک می کند تا زمانی که نامه به سران تشکیلات ننویسد و اظهار پشیمانی نکند نمی تواند بازگردد.

وی بحث آموزش دختران از 3  یا 5 سالگی برای تبلیغ و اینکه اکثر مبلغین بهائی خانم هستند، اشاره و اظهار کرد: بچه ها را از سه سالگی به صورت تدریجی آموزش می دهند، آموزه های بهائی را تزریق می کنند و آنها را در برابر عوامل خارجی واکسینه می کنند به طوری که اگر هر کسی مقابل فرقه بهائیت بایستد، آنان مبارزه می کنند.

ضیائی ادامه داد: این کودکان زمانی که بزرگ می شوند تعصب بر فرقه دارند و این تعصب جای تعجب دارد.

وی با اشاره به اینکه بهائیت از اول با اسلام در تقابل هستند، گفت: از ابتدای ظهور می خواستند در تقابل با شیعیان باشند و موفق نشدند اما همواره تلاش خود را می کنند و ما باید به بچه ها در مورد این فرقه ها آگاهی بدهیم که گرفتار آنها نشوند.

ضیائی با بیان اینکه من از کودکی در این فرقه بودم، ادامه داد: از اینکه بعد از مدرسه رفتن به کلاس درس اخلاق می رفتم سوالاتی برای من به وجود می آمد و جای تعجب داشت؛ علت این بود خانواده پدری و مادری من مسلمان بودند و وقتی خود را با بچه های مسلمان مقایسه می کردم می گفتم چرا باید به این کلاس ها بروم و یا در ذهن من سوال به وجود می آمد که چرا مثل بچه های مسلمان نمی توانیم به کربلا و مکه برویم و فقط باید در این کلاس ها شرکت کنیم.

این متبری بهائی با اشاره به اینکه طبق قانون بهائی باید تابع حکومت خودشان باشند و اینها تابع حکومت نبودند، افزود: این تناقضات سبب می شد تا من سؤالات زیادی داشته باشم و وقتی کنجکاوی مرا دیدند من را معلم  کلاس درس چهارم اخلاق کردند.

وی ادامه داد: ازدواج من تشکیلاتی و بدون علاقه بود که حاصل این ازدواج دو فرزند دختر است و بعد از اینکه ازدواج کردم برای اینکه کلاس های مختلف من را فرستاده بودند  نمی خواستند مرا  را از دست بدهند، سمت های مختلف به من دادند.

ضیائی تصریح کرد: زمانی که دختر خودم سه سالش شد با تشکیلات مبارزه تن به تن می کردم و اجازه نمی دادم وارد کلاس های گلشن توحید شود و کلاس ها را تحت نظر داشتم تا بعد به دخترم آموزش های خود را بدهم و نگذاشتم که دختر دومم هم در کلاس های گلشن توحید شرکت کند و او را در مهد کودک ثبت نام کردم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه نتوانستم زیاد در مقابل تشکیلات بهائیت مقابله کنم اما دختران من تشکیلاتی نیستند و به آنها یاد دادم چون در حکومتی زندگی می کنیم که باید تابع حکومت باشیم و این مسائل در حکومت تعریف نشده است نباید به آن عمل کرد و تا حدودی توانستم موفق شوم و جلوی رفتن فرزندانم به کلاس های درس اخلاق بهائی را بگیرم.

ضیائی با بیان اینکه همسرم بهائی بود از اول زندگی با همسرم سازگاری نداشتیم و دائم در زد و خورد و اختلافات زناشویی بودیم، در نهایت در سال 94 از او جدا شدم، خاطرنشان کرد: در زمان جدایی من از همسرم دختر بزرگ من  24 سال و دختر دومم  19 سالش بود، آنها هم راضی به جدایی ما بودند.

وی اذعان کرد: در سال 95 به دین اسلام مشرف شدم و در آن زمان اجازه ندادند که فرزندان خود را ببینم و حق دیدن مادرم را نیز از من گرفتند در حالی که من و مادرم تشنه شنیدن صدای هم هستیم.

ضیائی با بیان اینکه کار غیر اخلاقی و غیر انسانی است که مادر را از فرزند جدا می کنند و اگر کاری کنم سریع برای من پرونده قضائی درست می کنند، گفت: هنوز هم به عناوین مختلف می خواهند من را برگردانند و می دانند امکان برگشت غیر ممکن است اما دست بردار نیستند.

وی افزود: در آن زمان به علت وجود تناقضات مختلف می خواستم از فرقه بهائیت جدا شوم و آنها به جای پاسخ دادن به سوالات من، مرا وارد مسئولیت هایی کردند که از سوال کردن دست بردارم ولی من راه خودم را ادامه دادم تا نهایت از فرقه جدا شدم.

ضیائی با بیان اینکه تناقضات فرقه بهائیت زیاد است، خاطرنشان کرد: در کتاب اقدس برای سارقین آمده است که کسی که سرقت می کند برای بار اول او را نفی می کنند،  بار دوم حبس و بار سوم گذاشتن مهر بر نشانی فرد سارق که مردم از سوابق آگاه شوند و او را از دور بشناسند.

وی ادامه داد: در مورد زنا نیز کسی که اولین بار مرتکب شود، زنا را با پول 9 مثقال طلا می خرند و سری دوم و سوم به صورت تساعدی این رقم بالا می رود.

ضیائی بیان کرد: در فرقه بهائیت تناقض دیگری که وجود دارد این است که افراد فقط با نامادری و ناپدری نمی توانند ازدواج کنند و با دیگر محارم امکان ازدواج وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مورد دیگر اینکه بهائی ها گفتن اگر کسی به عمد خانه کسی را بسوزاند و کسی را به قتل برساند حکم  اعدام است و اینکه چه مرجع ای این حکم را بدهد نامشخص است و اما هر مساله ای که در ایران رخ بدهد و اعدام برای شخصی که مرتب کاری ده اعلام شود، تمام بهائی ها هشتک نه به اعدام می زنند در صورتی که در کتاب خودشان اعدام هست آن هم به شیوه غیر انسانی و غیر اخلاقی.

ضیائی عنوان کرد: از دیگر تناقضاتی که وجود دارد این است که اگر زن و شوهری نتوانند باردار شوند زن می تواند با یک مرد نه در چارچوب ازدواج؛ رابطه داشته و بچه دار شود و یا اینکه شخصی که در یک جا فوت می کند در محلی که دفن می شود نباید تا آن محل یک ساعت بیشتر فاصله باشد.

وی با اشاره به اینکه پدر من در انگلستان فوت شد و همانجا نیز به خاک سپرده شد، گفت: این مسائل من را آزار می دهد.

ضیائی به وجود برنامه های پنج ساله، هشت و 12 ساله بهائی ها اشاره و اظهار کرد: طبق همین نقشه ها از مرده های خودشان هم سوء استفاده می کنند تا بتوانند در ایران هم قبرستان بهائی داشته باشند اما در خارج اگر یک بهائی فوت کند در قبرستان عمومی به خاک سپرده می شود.

وی با بیان اینکه یکی از روش های جذب فرقه بهائی مظلوم نمایی است، گفت: تناقضات زیاد است و با وجود اینکه کارهای غیر اخلاقی و غیر انسانی بی داد می کند، خیلی راحت از آن می گذرند و اعتنا نمی کنند.

ضیائی تصریح کرد: در بهائیت خیلی ها مجبور و محکوم هستند که در آن فرقه بمانند چون اگر بیرون بیایند هست و نیست شان را از دست می دهند و دیگر اینکه در بهائیت دین را خودشان تعیین نمی کنند بلکه خانواده ها دینشان را تعیین می کنند.

تبلیغ از جاذبه های فرقه بهائیت است

وی یکی از جاذبه های فرقه بهائیت را تبلیغ خواند و گفت: تمام هدف فرقه جهت تبلیغ و جذب افراد است  و خیلی راحت در پارک ها مراکز علمی، هنری و فرهنگی نفوذ می کنند و هدف فقط تبلیغ است و برای رسیدن به هدف به قدری با مخاطب  خوب برخورد می کنند که در ابتدا خیلی راحت می توانند برخی ها را به فرقه جذب کنند.

این متبری بهائی با اشاره به اینکه در اسلام که کامل ترین دین است متعجب هستم بچه ها را آموز ش نمی دهند و از ابتدا در برابر این فرقه ها واکسینه نمی کنند، ادامه داد:این سبب می شود که فرزندان ما به سمت فرقه های نو ظهور گرایش پیدا می کنند.

وی تصریح کرد: در فرقه بهائیت افرادی که دارای خلا مادی و معنوی هستند را استعداد یابی می کنند و سراغ این افراد می روند.

ضیائی با اشاره به اینکه بهائی ها در اسرائیل حق تبلیغ ندارند و در اینجا به راحتی تبلیغ می کنند، عنوان کرد: باید با آنها برخورد شود و خلأ موجود بین فرزندان ما باید پر شود که گرفتار این فرقه ها نشوند.

فرقه های نوظهور آسیب های جبران ناپذیری به فرزندان ما وارد می کنند

وی اذعان کرد: بهائیت، وهابیت و مسیحی تبشیری از فرقه هایی هستند که آسیب های جبران ناپذیری به بچه ها وارد می کنند و این جبران ناپذیر است که باید قانونی ایجاد شود تا از ابتدا در برابر فرقه های نوظهور مسلح باشیم و نگذاریم فرزندان ما گرفتار این فرقه ها شوند.

ضیائی بیان کرد: بهائیان برای زن ارزش قائل نیستند و زن را به هر شکل می خواهند در می آورند و در انظار عمومی به نمایش می گذارند.

وی اظهار کرد: در این مدت که به دین اسلام مشرف شده ام و نتوانستم با خانواده خود در ارتباط باشم برای من پرونده های سنگین قضایی درست کردند.

ضیائی با اشاره به اینکه در سال 96 با یکی از  اقوام نزدیک خود که مسلمان بود ازدواج کردم و در جریان این اتفاقات قرار داشت و بعد از ازدواج برای او هم پرونده سازی کردند، گفت:  تمامی هدفشان تحت فشار قرار دادن من برای بازگشت به بهائیت است و کسی که از فرقه خارج می شود تا آخر عمر رهایش نمی کنند.

وی با بیان اینکه سن فرزندان من طوری هست که برای دیدن آنها نمی توانم اقدام قانونی انجام دهم، افزود: دختر بزرگ من اکنون 30 ساله و دختر دومم 25 سال سن دارد و اینها حق ندارند با من صحبت کنند و در فضای مجازی نیستند تا من نتوانم با آنها در ارتباط باشم و این شرایط را به آنها تحمیل کردند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=23549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!