2

توجه فرقه ضاله بهائیت به آینده حکمرانی زنان در جهان

  • کد خبر : 64186
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
توجه فرقه ضاله بهائیت به آینده حکمرانی زنان در جهان
نماینده تشکیلات بهائیت در اتحادیه اروپا به نقل از ماریا فرناندا اسپینوزا از برگزاری جلسه‌ای در مورد اجلاس سران آینده با هدف بازسازی حاکمیت جهانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، راشل بیانی (نماینده تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در اتحادیه اروپا) ۵ خرداد به نقل از ماریا فرناندا اسپینوزا از برگزاری جلسه‌ای در مورد اجلاس سران آینده با هدف بازسازی حاکمیت جهانی خبر داد.

جلسه مذکور با مشارکت انجمن حکمرانی جهانی، گروه رهبران زن جهان (GWLVoices) یک گروه مدافع چند جانبه‌ گرائی و برابری جنسیتی و نمایندگی تشکیلات بهایی در سازمان ملل و نهادهای منطقه‌ای برگزار شده و برای تحقق جوان‌گرائی در حاکمیت جهانی تأکید کرده است.

آگوستو لوپز، کلاروس (مدیر شاخص‌ها و تحلیل‌های جهانی در بانک جهانی و مدیر انجمن حکمرانی جهانی سازمان ملل)، راشل بیانی (نماینده تشکیلات بهائی در اتحادیه اروپا)، ساندرین دیکسون (رئیس باشگاه رم و بنیان‌گذاران EUWeCan) و سیلوانا کوچ مهرین (مؤسس و رئیس سازمان رهبران سیاسی زن و نائب‌ رئیس پارلمان اروپا طی سال‌های ۲۰۰۹-۲۰۱۱) به ارائه مطلب در این جلسه پرداختند.

تشکیلات بهائیت از دو سال گذشته تا کنون برنامه‌ها و اقدامات گفتمانی، آموزشی و عملیاتی متعددی را با هدف آماده‌سازی زمینه‌های مناسب برای ایجاد تغییر در سازمان ملل و همچنین تصویب مرحله دوم سند توسعه اهداف پایدار انجام داده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=64186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!