2

تاکید نماینده کلیمیان بر لزوم مشارکت پیروان ادیان الهی در انتخابات ایران

  • کد خبر : 65048
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
تاکید نماینده کلیمیان بر لزوم مشارکت پیروان ادیان الهی در انتخابات ایران
نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مشارکت جامعه ادیان الهی در انتخابات، گفت: هر قدر آرا رئیس جمهور بیشتر باشد برای خدمت رسانی دلگرم تر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، همایون سامه‌یح نجف آبادی، نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در رویداد گرامیداشت شهدای خدمت که به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت و تاکید بر مشارکت مردم خصوصا ارامنه و پیروان ادیان الهی در انتخابات برگزار شده بود، گفت: چندی بیش در فاجعه‌ای تاسف بار، شهدای خدمت را از دست دادیم و با چنین حادثه ای شوک بسیار زیادی به کشور وارد شد. از دست دادن رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به طور همزمان می‌تواند یک بحران برای هر کشور و ملتی باشد اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند “کوچکترین خدشه ای در اداره کشور وارد نشد” و به دلیل وجود معاونین بسیار قوی در دولت؛ کشور به مسیر خود ادامه می‌دهد و مشکل خاصی رخ نداد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این رویداد برای مشارکت جامعه ادیان الهی در انتخابات ریاست جمهوری است، افتخار می‌کنیم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی به گفته وزارت کشور و مسئولین برگزاری انتخابات جامعه ادیان الهی بیشترین میزان مشارکت به نسبت جمعیت خود را کسب کردند. امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری نیز چنین افتخاری نصیب جامعه ادیان الهی شود زیرا میزان مشارکت در انتخابات جدای از اینکه آینده خوبی را برای ملت خود ترسیم می‌کنیم به نفع جامع اقلیت‌های مذهبی نیز است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: شش کاندید در انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند که هرکدام از آنها خصوصیات خاص خود را دارند و از گروه‌های مختلف سیاسی هستند. جامعه ما به تمامی این کاندیدها احترام می‌گذارد و آنها را قبول داریم.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مهم برای ما رای دادن جامعه اقلیت های مذهبی است که به وقوع می‌پیوندد، عنوان کرد: امیدواریم هرکسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود به تمام قول‌های خود عمل کند و بتواند مشکلات و مسائل کشور را برطرف کند، کاستی هایی از جمله مشکلات اقتصادی داریم و در مورد معیشت و بزرگ کردن سفره مردم حداکثر تلاش خود را انجام دهد و میزان انسجام ملی در کشور را به حداکثر برساند و فاصله بین برخی از افراد جامعه و دولت را کمتر کند زیرا هر میزان اتحاد ملت ایران بیشتر و قوی تر باشد مطمئنا قدرت جامعه، ملت و دولت بیشتر می‌شود و این موضوع رفاه بیشتری را نصیب ما می‌کند.

وی تصریح کرد: بیایید همگی ما با یکدیگر خصوصا جامع ادیان الهی در روز هشتم خرداد همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی اخیر پای صندوق‌های رای حاضر شویم و به هرکسی که می‌خواهیم بر اساس میزان و تفکری که داریم، رای بدهیم. هر قدر آرا رئیس جمهور بیشتر باشد برای خدمت رسانی دلگرم تر می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی دولت‌های مختلفی تشکیل شده است و همگی آنها حداکثر تلاش خود را برای رفاه و ارتقاء جامعه ایران به کار برده‌اند، در دولت های مختلف جامع ادیان الهی آسایش، رفاه و کسب و کار خود را داشته اند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=65048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!