1

نیایش مشترک مسیحیان و مسلمانان قاهره برای صلح در فلسطین

  • کد خبر : 64629
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۲
نیایش مشترک مسیحیان و مسلمانان قاهره برای صلح در فلسطین
مسجد اسرة الاسلام قاهره به همراه کلیسای اسقفی شبان نیک، جمعه مراسم دعای نیایش مشترکی را با هدف دعا برای برقراری صلح برگزار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، مسجد اسرة الاسلام که در منطقه جیزه قاهره واقع شده است به همراه کلیسای اسقفی شبان نیک که در روبروی این مسجد قرار دارد، جمعه این هفته، ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) مراسم دعای نیایش مشترکی را با هدف دعا برای برقراری صلح برگزار خواهند کرد. این مراسم از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار خواهد شد.

قرار است شمار زیادی از شخصیت‌های مذهبی و مردمی از میان مسیحیان مصر در این مراسم حضور یابند. پدر دومادیوس، راهب و کشیش کل قاهره ریاست مراسم نیایش در کلیسا را برعهده خواهد داشت.

دومادیوس تصریح کرد: این روز با نماز غایب و فراخوانی برای متحد شدن جهان، نه تنها در غزه، بلکه در هر مکانی از جهان علیه خشونت و فرقه‌گرایی آغاز می‌شود. ما هدفی جز این نداریم که به رسالت الهی خود عمل کنیم و آفریده شده‌ایم تا جهان را آباد سازیم.

وی تصریح کرد: دستان خود را به سوی خدا بلند می‌کنیم، در مسجد و کلیسا نماز می‌خوانیم و برای پایان دادن به جنگ و تروریسم، ناقوس کلیسا را به صدا درمی‌آوریم و از مسجد نیز بانگ اذان برخواهد خاست.

مسیحیان مصر از ابتدای آغاز جنگ در نوار غزه و حملات رژیم صهیونیستی بارها خواهان توقف جنگ و برقراری آتش‌بس شده‌اند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=64629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!