1

عضو خلیفه‌گری ارامنه: با یهودیان دوست و صهیونیست‌ها دشمن هستیم

  • کد خبر : 64619
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۰
عضو خلیفه‌گری ارامنه: با یهودیان دوست و صهیونیست‌ها دشمن هستیم
مشاور مذهبی و عضو خلیفه‌گری ارامنه تهران با ابراز همدردی ملت ارامنه با فلسطینیان تصریح کرد: ارامنه به طور حتم مخالف سیاست‌های حکومت غاصب صهیونیستی هستند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، گریگوریس نرسیسیان؛ مشاور مذهبی روابط عمومی و عضو خلیفه‌گری ارامنه تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره رویدادهای غزه و آنچه که رژیم خبیث صهیونیستی در این منطقه رقم می‌زند،‌ گفت: از همان زمانی که مسائل غزه آغاز شد، ارامنه تهران به رهبری اسقف اعظم، بیانیه‌هایی را صادر کردند و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کردند.

وی افزود: به طور حتم تمام رفتارهای وحشیانه‌ای که علیه انسانیت صورت می‌گیرد، محکوم است و ربطی ندارد نسبت به چه ملتی صورت بگیرد؛ هر کجا که عدالت زیر پا گذاشته شود و حقوق حقه‌ یک ملت را تضییع کنند، این وظیفه تمام مردم دنیاست که از مظلومان حمایت کند.

گریگوریس نرسیسیان با ابراز همدردی ملت ارامنه با فلسطینیان تصریح کرد: ملت ارمنی خودش را همدرد ملت فلسطین می‌داند. من از همان زمانی که خودم را شناختم، در مجلات ارمنی، صحبت از مسئله‌ فلسطین بود. خود ملت ارامنه توسط حکومت عثمانی سرزمین‌های آباء و اجدای خود را از دست دادند و همچنین در همین اواخر مردم قره‌باغ کوهستانی مورد قتل عام قرار گرفتند و از سرزمین خود به زور اخراج شدند. قتل عامی که در سال ۱۹۱۵ توسط عثمانی صورت گرفت، این بار توسط حکومت آذربایجان صورت گرفت؛ در نتیجه ما در اینجا می‌بینیم ارامنه به صورت کامل همدرد ملت فلسطین هستند.

مشاور مذهبی روابط عمومی خلیفه‌گری ارامنه تهران افزود: همین الان متأسفانه حکومت صهیونیستی سعی می‌کند پایگاه‌های نظامی خود را در قره‌باغ قرار دهد تا حملات خود را علیه ایران آغاز کند و این امری است که ارامنه آن را محکوم می‌کنند؛ ما این باور را داریم که ایران، سرزمین آباء و اجدادی ماست و همیشه هم در طی تاریخ، سعی کردند تمام امکانات خودشان را برای حفظ تمامیت ارضی سرزمینمان ایران استفاده کنند. شاهد بر این واقعیت، شرکت در جنگ تحمیلی بوده که در حدود ۱۲۰ شهید و چندین جانباز و آزاده نثار انقلاب کرده‌اند؛ در نتیجه ارامنه به طور حتم مخالف سیاست‌های حکومت غاصب صهیونیستی هستند.

وی درباره نسبت دادن بیداری ملت‌ها به یهودی‌ستیزی گفت: بیداری ملت‌ها یهودی‌ستیزی نیست. آنها که به این دروغ دامن می‌زنند، در پی حربه‌ای برای سیاست مظلوم‌نمایی یهودیان صهیونیست هستند لذا آنچه علیه مردم فلسطین رخ می‌دهد، چیزی جز قتل‌عام نیست.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=64619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!