1

رژیم صهیونیستی از کلیساها در برابر اهانت‌کنندگان صهیونیست محافظت نکرد

  • کد خبر : 55830
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
رژیم صهیونیستی از کلیساها در برابر اهانت‌کنندگان صهیونیست محافظت نکرد
مقامات صهیونیست در پی انتشار گزارش‌هایی درباره اقدام اهانت‌آمیز شهرک‌نشینان و پرتاب آب دهان به سوی مسیحیان هنگام اجرای مراسم مذهبی، نه‌تنها درخواست تأمین امنیت کلیساها را نپذیرفتند، بلکه این عمل را یک «سنت پسندیده یهودی» دانستند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، مقامات رژیم صهیونیستی درخواست کلیساها و صومعه‌های قدس و حیفا برای محافظت از مسیحیان در برابر شهرک‌نشینان صهیونیست را رد کردند.

رسانه‌ها، روز گذشته (سه‌شنبه)، خبر داده بودند که شهرک‌نشینان صهیونیست به سمت مسیحیان هنگام برگزاری آیین دینی‌شان در قدس اشغالی آب دهان پرتاب کرده‌اند که اقدام واکنش واتیکان و شماری از کشورهای جهان را به دنبال داشته است.

براساس گزارش امروز (چهارشنبه) شبکه «الجزیره»، مقامات کلیسا در قدس اشغالی و حیفا خواستار تأمین امنیت مسیحیان شدند؛ اما شماری از مقامات راست‌گرای صهیونیست پرتاب آب دهان به سمت مسیحیان را این طور توجیه کردند که این عمل یک سنت قدیمی و پسندیده یهودی است.

پیش از این، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز به صراحت گفته بود که اعتقاد ندارد اجرای این «سنت یهودی» هنگام آیین دینی مسیحیان تخلف یا جرم باشد.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هر یک در بیانیه‌ای جداگانه به این اقدام شهرک‌نشینان واکنش دادند و آن را به شدت محکوم کردند.

«ودیع ابو نصار» هماهنگ‌کننده اتحادیه کلیساهای فلسطین اشغالی نیز روز گذشته با اشاره به اینکه این مسئله در حال افزایش است، گفته بود این عمل تنها محدود به افراد کم‌سن و سال نمی‌شود، بلکه برخی از خاخام‌ها در اراضی اشغالی نیز دیگران را به انجام چنین کار زشتی ترغیب می‌کنند.

هماهنگ‌کننده اتحادیه کلیساهای فلسطین اشغالی در عین حال هشدار داده بود چنین اقدامی می‌تواند به ضرب و شتم و در نهایت به کشت و کشتار ختم شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!