2

درخواست غرامت سی میلیون دلاری دانشگاه انجیلی لیبرتی از رییس سابق خود

  • کد خبر : 17040
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
درخواست غرامت سی میلیون دلاری دانشگاه انجیلی لیبرتی از رییس سابق خود
دانشگاه انجیلی لیبرتی 15 آوریل، از جری فالول، رئیس سابق این دانشگاه و از چهره‌های پرنفوذ مسیحیان انجیلی آمریکا، به اتهام تخطی از معیارهای اخلاقی این دانشگاه شکایت کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، دانشگاه لیبرتی بابت آسیب‌هایی که فالول به اعتبار این دانشگاه وارد کرده است و همچنین به دلیل پنهانکاری، دروغگویی و دورویی درخواست 30میلیون دلار غرامت کرده است.

در دادخواست دانشگاه لیبرتی آمده است فالول 58ساله از وظایف و تعهدات خود تخطی کرده است. دانشگاه لیبرتی می‌گوید فالول کار دانشگاهی خود و زندگی شخصی را درهم آمیخته درحالی‌که می‌دانست بی‌بندوباری، رسوایی جنسی و سبک زندگی غیراخلاقی از رهبران و رؤسای دانشگاه لیبرتی و کلیسای انجیلی پذیرفته نست.

جری فالول و همسرش با مردی که خدمتکار یک استخری لوکس در میامی بود، روابط جنسی داشته‌اند و آن مرد از آن‌ها اخاذی می‌کرده است. فالول پای این مرد را به دانشگاه باز کرده و برای ساکت‌کردن وی از امکانات دانشگاه استفاده کرده است. اکنون دانشگاه لیبرتی به دلیل همین پنهانکاری خواهان غرامت 30میلیون دلاری شده است.

فالول یکی از چهره‌های پرنفوذ جمهوری‌خواهان و از مدافعان سرسخت ترامپ بود که در سال گذشته بارها به دورویی، بی‌بندوباری و عدول از ارزش‌های کلیسا متهم شده بود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=17040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!