0

تصاویری از جوان مسیحی در غزه که به مسلمانان افطاری می‌دهد

  • کد خبر : 48022
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
تصاویری از جوان مسیحی در غزه که به مسلمانان افطاری می‌دهد
در یک ساعت قبل از غروب آفتاب در ماه رمضان، جاده‌های غزه مملو از ماشین‌ها می‌شود، چون مردم دوست دارند به موقع به خانه می‌روند تا با خانواده‌هایشان افطار کنند. اما برخی دیر به خانه می‌رسند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز به نقل از رویترز، برای آنهایی که بدشانس هستند و در ترافیک شدید ایستاده اند، افطار را به کلی از دست نمی‌دهند، چون «ایهاب ایاد» هست.

جوان مسیحی، خرما و آب را به مسلمانانی که در ترافیک گیر کرده‌اند تعارف می‌کند، تا طبق سنت پیامبر(ص) افطار کنند. پنج سال پیش، ایاد با پیشنهاد خرما و آب به همسایگان، شروع کرد و تصمیم گرفت این پیشنهاد را عمومی کند.

ایاد، 23 ساله گفت: به عنوان یک مسیحی، به برادران مسلمانم خرما و آب را به عنوان نوعی شریک کردن تقدیم می کنم، زیرا ما در یک وطن زندگی می کنیم و خون یکسانی داریم. و مجسمه های کوچک مریم مقدس. آنها ابتدا تعجب کردند که چگونه یک مسیحی این کار را می کند، اما با گذشت روزها، هر سال از دیدن من خوشحال می شدند. واکنش‌ها مثبت است و من خوشحالم و افتخار می‌کنم.

غزه، نوار ساحلی که از سال 2007 تحت محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد و توسط گروه حماس اداره می شود، تنها حدود 1000 مسیحی دارد که اکثر آنها ارتدوکس یونانی هستند. 2/3 میلیون نفر در این متراکم‌ترین نقطه جهان زندگی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!