0

بلایای طبیعی اماکن کلیسایی آمریکا را تعطیل کرد

  • کد خبر : 52286
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۱
بلایای طبیعی اماکن کلیسایی آمریکا را تعطیل کرد
بخش اعظمی از کلیسا های ساختمانی آمریکا بر اثر بلایای طبیعی مانند سیل و طوفان و غیره با تعطیل مواجه شده است.

بلایای طبیعی مستمری و متعددی که در آمریکا مشاهده می شود، باعث ورود خسارت و خرابی های سنگینی برای اماکن کلیسایی شده است. بخش اعظمی از کلیسا های ساختمانی آمریکا بر اثر بلایای طبیعی مانند سیل و طوفان و غیره با تعطیل مواجه شده است.

اربابان کلیسا، علاوه بر خسارت های مالی و معنوی که از بسته شدن کلیسا متحمل می شوند ، اعتراف کردند نحوه جبران خسارت های وارده شده از سوی شرکت های بیمه ، با مشکلات و تبعیض های جدی صورت می گیرد.

بنابر اظهارات روسای کلیسا، بسیاری از پرونده های تشکیل شده در شرکت های بیمه ، با توقف و اطاله تشریفات اداری مفصلی مواجه شده و عملا موضوع جبران خسارت منتفی شده و با ورود حوادث طبیعی بعدی، میزان خسارت وارده به شدت افزایش می یابد.

به نقل از نشریات منتشر شده آمریکایی ، بسیاری از اربابان کلیسا، از اینگونه رسیدگی تبعیض آمیز و سهل انگارانه شرکت های بیمه نسبت به اماکن کلیسایی عصبانی و ناراحت هستند. ارزیابی و پرداخت مبالغ مالی پرداخت شده توسط شرکت های بیمه ، بخش اندکی از خسارت های وارده شده را پوشش می دهد.

مدیریت اماکن کلیسایی در آمریکا در یک گرداب تبعیض و سهل انگاری شرکت های بیمه گرفتار شده و با استمرار بلایای طبیعی، این روند مخرب در مسیر گسترش غیر قابل کنترل قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!