1

استفاده از برندهای تجاری در تبلیغ مسیحیت

  • کد خبر : 64746
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
استفاده از برندهای تجاری در تبلیغ مسیحیت
مسیحیان تبشیری همواره از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تبلیغ و تاثیرگذاری بر مخاطب بهره می‌برند. با تحقیق و بررسی پیرامون پیشرفت‌های تبلیغی مسیحیت، با این مسئله بیش از پیش آشنا خواهیم شد. 

به گزارش پایگاه خبری مفاز، مسیحیان تبشیری همواره از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تبلیغ و تاثیرگذاری بر مخاطب بهره می‌برند. با تحقیق و بررسی پیرامون پیشرفت‌های تبلیغی مسیحیت، با این مسئله بیش از پیش آشنا خواهیم شد.

یکی از این راه‌ها، استفاده از برندهای تجاری در تبلیغ مسیحیت است. برای نمونه در مجموعه هتل‌های «ماریوت» که توسط «جان ویلارد ماریوت» ساخته شده است، کتاب مورمون (کتاب یکی از گروه‌های مسیحی) را در کنار تخت افراد قرار می‌دهند.

گفتنی است بنیان‌گذار این شرکت، پس از اتمام دو سال خدمات مذهبی در کلیسای مورمون در نیوانگلند، هتل‌های زنجیره‌ای خود را تأسیس کرده است.

نمونهٔ دیگر، صبحانه همراه با آیات کتاب مقدس توسط «آلاسکا ایرلاینز» یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه هوانوردی داخلی در ایالات متحده آمریکا است.

این روش تبلیغی که متآسفانه به دلایل مختلف از سوی مسلمانان و به‌ویژه شیعیان کمتر استفاده شده است،‌ لزوم تلاش بیشتر مبلغان اسلامی را برای استفاده از ظرفیت‌های موجود، برای تبلیغ آموزه‌های اسلامی، آشکار می‌سازد.

استفاده از برندهای تجاری در تبلیغ مسیحیت

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=64746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!