3

آموزش های دینی و اخلاقی از سنین کودکی مورد توجه قرار گیرند

  • کد خبر : 838
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۲۹
آموزش های دینی و اخلاقی از سنین کودکی مورد توجه قرار گیرند

رهبر کلیسای کاتولیک غنا در اجتماع مسیحیان این کشور ضمن اشاره به اهمیت آموزش های دینی و اخلاقی از سنین کودکی از دولت و مردم خواست تا این سرمایه گذاری را مورد دقت جدی خود قرار دهند.

به گزارش مفاز؛ رهبر کلیسای کاتولیک غنا ضمن سخنرانی اخیر خود در اجتماع مسیحیان این کشور ضمن اشاره به اهمیت آموزش های دینی و اخلاقی از سنین کودکی از دولت و مردم خواست این سرمایه گذاری را مورد دقت جدی خود قرار دهند. در گزارشی که رایزنی فرهنگی ایران در غنا در اختیار ما قرار داده آمده است: وی سرمایه گذاری در دو موضوع دین و اخلاق را یگانه رمز موفقیت در جامعه دانست.

رهبر کلیسای کاتولیک اضافه نمود هیچ توسعه و پیشرفتی حتی با تمام تلاش ها اگر بدون اخلاق و دین باشد ره به جایی نمی برد. لذا، جدای از توجه به برابری فرصت های آموزشی برای فرزندان غنا باید به آنها آموخت که چگونه بتوانند زندگی اخلاقی خوبی را فراراه خود سازند. همین اخلاق دینی است که جامعه را از هرنوع آسیب چون فساد، دزدی و … باز می دارد.

این در حالی است که نگرانی از سقوط ارزش های اخلاقی و دینی از سوی رهبران کلیسایی غنا در حال افزایش است.

رئیس جمهور غنا نیز طی سخنرانی خود برای رهبران کلیسایی کشور با اشاره به افزایش تعداد مراکز علمی مسیحیت در کشور توجه بیشتر رهبران کلیسایی را به امر توسعه اخلاقی و دینی فرزندان فراخواند.

مهر

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=838

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!