1

بهشید برخوردار: ما زرتشتیان در انتخابات مشارکت حداکثری خواهیم داشت

  • کد خبر : 65054
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
بهشید برخوردار: ما زرتشتیان در انتخابات مشارکت حداکثری خواهیم داشت
نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما زرتشتیان مشارکت حداکثری خود را در انتخابات ریاست جمهوری خواهیم داشت که نشان از همبستگی ملی، خردورزی و اتحاد است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بهشید برخوردار نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بعد از شهادت رئیس‌جمهور عزیز کشورمان جناب آیت‌الله رئیسی بر پایه قانون فراهم شد که این امر مایه مباهات جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: ما زرتشتیان مشارکت حداکثری خود را در انتخابات ریاست جمهوری خواهیم داشت که نشان از همبستگی ملی، خردورزی و اتحادی است که بین همه ادیان و مردم ایران وجود دارد البته برای حفظ مباحث سیاسی کشور لازم است همه مشارکت حداکثری را داشته باشند.

برخوردار درخصوص اظهارات یکی از نامزد‌های انتخابات درباره تبعیض نسبت به اقلیت‌های قومی و مذهبی تصریح کرد: در مورد شعار تبلیغاتی که این نامزد انتخابات داد نمی‌خواهم مبحث خاصی را مطرح کنم منتهی براساس گفته امام خمینی (ره) همه ادیان توحیدی در برابر قانون مساوی هستند.

نماینده زرتشتیان در مجلس گفت: به‌عنوان اولین بانوی زرتشتی در مسیر انتخابات قدم گذاشتم و انتخاب شدم و هر موقعیتی که در کشور وجود داشته باشد برای همه برابر و براساس پتانسیل‌ها و توانایی‌هاست.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=65054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!