3

دستگیری یک فلسطینی توسط نیروهای اسرائیل در مسجد ابراهیمی

  • کد خبر : 24253
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۷
دستگیری یک فلسطینی توسط نیروهای اسرائیل در مسجد ابراهیمی
نیروهای اسرائیل یکی از معترضان فلسطینی در حیاط و اطراف مسجد ابراهیمی در کرانه باختری اشغالی را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، نیروهای اسرائیل به معترضان فلسطینی در حیاط و اطراف مسجد ابراهیمی در استان الخلیل کرانه باختری اشغالی حمله و یک نفر از آنها را دستگیر کردند.

ده‌ها نفر از فلسطینیان ساکن الخلیل امروز به‌دنبال ادای نماز ظهر با حمل پرچم‌های فلسطین در حیاط و اطراف مسجد ابراهیمی که چهارمین مسجد مهم برای مسلمانان به شمار می‌رود، تظاهرات برپا کردند.

فلسطینی‌ها طی این تظاهرات به بازدید اسحاق هرتزوگ، رئیس‌جمهور اسرائیل از مسجد ابراهیمی به مناسبت عید حنوکای یهودیان اعتراض کردند و یکی از آنها توسط نیروهای اسرائیل دستگیر شد.

جمال ابو عرام، رئیس اداره اوقاف اسلامی الخلیل در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی اظهار کرد: بازدید امروز هرتزوگ از مسجد ابراهیمی به این معنی است که او به شهرک‌نشینان یهودی برای قتل فلسطینیان چراغ سبز را روشن می‌کند.

ابو عرام تاکید کرد که این بازدید همچنین به منزله گسترش شهرک سازی اسرائیل در شرزمین‌های فلسطین و تعدی از قداست این مسجد است و اسرائیل سعی دارد این مکان مقدس را به‌تدریج یهودی بسازد.

وی همچنین خواستار همکاری بین‌المللی برای مقابله با اقدامات اسرائیل علیه سرزمین‌ها و اموال متعلق به فلسطینیان شده و هشدار داد که این بازدید تبعات خطرناک در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=24253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!