0
رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان:

نجات مردم غزه وظیفه‌ای بر عهده مسلمانان است

  • کد خبر : 65138
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۰۷
نجات مردم غزه وظیفه‌ای بر عهده مسلمانان است
رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد کمک برای نجات مردم مظلوم غزه وظیفه‌ای است که برعهده مسلمانان جهان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، شیخ علی محیی الدین قره داغی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان، نجات مردم نوار غزه را که در معرض تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند، وظیفه‌ای برای مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد که لازم است آنها برای رهایی مردم فلسطین و غزه از درد و رنجی که در آن به سر می‌برند، کمک کنند.

القره داغی در بیانیه‌ای ویدئویی که از مقر اتحادیه جهانی علمای مسلمان پخش شد، افزود: ما در غزه شاهد فاجعه و نسل کشی همه جانبه هستیم که توسط بدترین دولت نازی که از خونریزی در مقابل چشم جهانیان سیرنمی‌شود، انجام می‌گردد.

وی با بیان اینکه همه کسانی که با اسلحه، پول و حمایت سیاسی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند در این جنایات مشارکت دارند، تأکید کرد: حکم شرعی این است که مسلمانان و افراد باوجدان باید در برابر این فاجعه انسانی که از جلوی چشمان ما می‌گذرد، بیکار نایستید.

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان گفت: ما با یک فاجعه انسانی روبرو هستیم، اگر کودکان، زنان و سالمندان در نوار غزه از نسل کشی جان سالم به در ببرند، حتما از گرسنگی، سوء تغذیه و درمان نامناسب خواهند مرد.

وی با اشاره به اینکه همه اینها در سایه سکوت شرم‌آور جامعه جهانی اتفاق می‌افتد، افزود: به یک کمک جهانی برای نجات مردم غزه از این رنج واقعی نیاز مبرم داریم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=65138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!