2

برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت در لندن

  • کد خبر : 65215
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۰۲
برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت در لندن
در مراسم چهلم شهادت رئیس جمهور ایران و هیات همراه، ده ها نفر از هواداران جمهوری اسلامی ایران و علاقه مندان به آرمان فلسطین، در برابر ساختمان سفارتخانه ایران در لندن، گرد آمدند.

به گزارش­ پایگاه خبری مفاز، به مناسبت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور فقید آیت ابراهیم رئیسی و همراهان، برابر سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن مراسمی با حضور قشرهای مختلف مردم از ادیان و ملیت های گوناگون برگزار شد.

در مراسم چهلم شهادت رئیس جمهور ایران و هیات همراه، ده ها نفر از هواداران جمهوری اسلامی ایران و علاقه مندان به آرمان فلسطین، در برابر ساختمان سفارتخانه ایران در لندن، گرد آمدند و سخنرانان با یادآوری سیاست ها و اقدامات رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید ایران، یاد و خاطره آقایان رئیسی و امیر عبداللهیان را گرامی داشتند و با تلاوت قرآن و قرائت فاتحه، علو درجات آنان را خواستار شدند.

آقای مسعود شجره، رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در انگلیس در سخنانی با قدردانی از زحمات شهدای خدمت، از جمله در ایستادگی در برابر ستمگران، از نقش مردم ایران در حمایت از آزادی فلسطین قدردانی کرد. وی تاکید کرد بزرگداشت آیت الله رئیسی، وزیر خارجه ایران و دیگر همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، حمایت از آرمان مقاومت است که در برابر توطئه ها و ستم های رژیم اشغالگر قدس، ایستاده است.

رضا کاظم، از شرکت کنندگان در مراسم چهلم شهدای خدمت در برابر سفارت ایران می گوید در این مراسم ده ها نفر از شهروندان کشورهای گوناگون از جمله بحرینی، عراقی، هندی و لبنانی شرکت کردند و شماری از خاخام های ساکن لندن نیز، برای قدردانی از سیاست های ایران، به ویژه رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید ایران، در مراسم حاضر شدند. رضا کاظم ضمن تسلیت شهدای خدمات به مردم و رهبر ایران گفت ایرانیان باید بر خود ببالند که چنین فرزندان سلحشوری تربیت می کنند که یاور مظلومان جهان، و دشمن ستمگرانند و برای آزادی فلسطین، سر از پا نمی شناسند.

شماری از خاخام های ضد صیهونیست نیز در حالی که پرچم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران را حمل می کردند گفتند: ما یهودیان آمده ایم تا همراه با یهودیان ایران، نفرت خود را از صهیونیسم اعلام کنیم.

آنان افزودند دین یهود با هرگونه اشغالگری، از جمله اشغال فلسطین به دست صهیونیست ها مخالف است و ما یهودیان، از صهیونیسم متنفریم.

شماری از ایرانیان مقیم انگلیس نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام رئیس جمهور شهید و همراهانش بر همدلی و همبستگی خود با مردم داخل ایران برای اعتلای کشور تاکید کردند.

حاضران در این اجتماع جمهوری اسلامی ایران را تکیه گاهی مطمئن برای حامیان آرمان فلسطین و احقاق حقوق فلسطینیان دانستند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=65215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!