1

هلاکت ۲ عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 64642
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
هلاکت ۲ عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
عملیات‌های منسجمی از ابتدای هفته اجرا شد که در این راستا سه هزار و ۷۸ نفر انواع متهم در سطح استان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از دستاوردهای یازدهمین مرحله طرح رعد که در محل ستاد انتظامی استان برگزار شد، درجمع خبرنگاران، اظهار کرد: در یازدهمین مرحله طرح رعد دوعضو گروهک تروریستی جیش الظلم به هلاکت رسیده و ۴۹ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۷۰۷ معتاد متجاهر جمع آوری و بیش از پنج و نیم تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی ادامه داد: در هفته جاری، پرسنل مجموعه فرماندهی سیستان و بلوچستان در نقاط مختلف استان، یازدهمین مرحله طرح رعد را به مرحله اجرا گذاشتند که طی آن عملیات‌های هماهنگ و منسجم به اجرا در آمد و براساس آن، سه هزار و ۷۸ نفر متهم در بخش‌های مختلف را شناسایی و دستگیر کردند.

جلیلیان افزود: در این مدت هشت باند سازمان یافته متلاشی شده و دو نفر از عوامل اصلی گروهک جیش الظلم را به هلاکت رساندند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت، ۸۲ قبضه انواع سلاح‌های غیر مجاز جنگی سنگین و نیمه سنگین کشف و ضبط شده و تعداد ۱۴ نفر از قاچاقچیان موادمخدر نیز دستگیر شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: دو هزار و ۴۷ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در این طرح دستگیر شدند و همچنین سه باب از اقامتگاه‌های غیرمجاز و محل نگهداری این افراد پلمب شده است.

جلیلیان گفت: در این مدت ۱۶ نفر سارقان و اشرار مسلح دستگیر شدند و ۶۷ دستگاه خودروی شوتی و حامل اقلام ممنوعه که برای مردم شهر زاهدان مزاحمت ایجاد می‌کردند نیز توقیف شدند، ارزش اقلام مشکوفه در این طرح ۶۵۰ میلیارد ریال بوده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=64642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!