3

تجلی وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در پای صندوق اخذ رأی + تصویر

  • کد خبر : 65118
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
تجلی وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در پای صندوق اخذ رأی + تصویر
شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با مشارکت گسترده در انتخابات، وحدت همیشگی خود را به جهانیان نشان داده و همچون گذشته با هر برگ رای تجدید بیعت‌شان با آرمان‌های انقلاب و اسلام را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، امروز هشتم تیرماه روز سرنوشت سازی برای مردم ایران است، همه آمده‌اند؛ همه آنهایی که قلبشان برای ایران می‌تپد. مردم سیستان و بلوچستان آمده اند تا باز هم حماسه بیافرینند. مرد و زن، پیر و جوان، شیعه و سنی همه آمده‌اند تا شکوه اتحاد را به نمایش بگذارند و به جهانیان ثابت کنند سرنوشت کشورشان برای آنها مهم است. قبل از شروع ساعت انتخابات بسیاری از مردم در بیشتر شعب اخذ رأی صف کشیده بودند تا هر چه زودتر برگ انتخابشان را در صندوق سرنوشت مملکتشان بیندازند.

امروز روز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور ایران است که نامزدها برای رسیدن به صندلی ریاست قوه مجریه با یکدیگر رقابت می‌کنند. از بعد تایید صلاحیت‌ها و اعلام زمان تبلیغات رسمی از سوی ستاد انتخابات کشور، نامزدها ستادهای خود در استان‌ها و شهرستان‌ها را برپا کردند و با حضور مستقیم نامزدها یا مشاوران خود در بین مردم، برنامه‌های خود را اعلام کردند تا بتوانند از سوی مردم رای اعتماد بگیرند.

در سیستان و بلوچستان نیز در چند روز گذشته مراسم‌های زیادی از سوی ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان‌ها برگزار شد و تا قبل از برگزاری انتخابات، چند ویژه برنامه و تجمع هواداران نامزدها توسط ستادهای انتخاباتی برنامه‌ریزی شد تا مردم با توانمندی‌های نامزدهای انتخاباتی آشنا شوند.

امروز روز سرنوشت ساز مردم ایران است، مردم سیستان و بلوچستان قطعا مانند دوره های قبل با حضور حداکثری خود در این انتخابات ثابت می‌کنند هم گام با دیگر هموطنان حماسه می آفرینند و این بار نیز مشارکتی بالا از حضور پای صندوق های رای را رقم خواهند زد.

امروز انتظارها برای انتخاب فرد اصلح که با رأی اکثریت مردم انتخاب می‌شود به پایان رسیده، این انتخاب از مشارکت مردم در مهمترین رویداد سیاسی کشور رقم می‌خورد. هر یک از مردم سیستان و بلوچستان از شیعه و سنی، پیر و جوان، زن و مرد خود را برای این مشارکت آماده کرده اند و هر کس از زاویه دید خودش فرد اصلح را انتخاب کرده است. ملاک و معیارها متفاوت است.

تجلی وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در پای صندوق اخذ رای + تصویر تجلی وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در پای صندوق اخذ رای + تصویر
تجلی وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در پای صندوق اخذ رای + تصویر
تجلی وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در پای صندوق اخذ رای + تصویر
تجلی وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در پای صندوق اخذ رای + تصویر
تجلی وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در پای صندوق اخذ رای + تصویر

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=65118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!