3

حکم ارتداد برای یکی از حامیان فرقه بهائیت

  • کد خبر : 41603
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
حکم ارتداد برای یکی از حامیان فرقه بهائیت
حکم ارتداد برای «م.ج.ی.د» که در فضای مجازی اقدام به حمایت مالی و معنوی از افراد مخالف اسلام و کمک به جریان های فکری مخالف اسلام در حمایت از فرق ضاله می‌نمود صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، او تابعیت ایرانی بریتانیایی دارد و بنابر گزارش‌ها از اواخر سال ۱۳۹۲ در قالب موسسه فرهنگی حقوقی در تهران به حمایت مالی، معنوی و آموزشی از طریق مشاوره حقوقی و برگزاری سمینار و آموزش رایگان اعضای فرقه ظاله بهائیت و تکثیر کتب آموزشی و مبلغ ادیان مسیحیت و بهائیت و عضوگیری و تشویق مردم به فساد و فحشا از طریق تشکیل کلاسهای ادبی و حقوقی نموده و درسال ۱۳۹۷ از ایران خارج شده که به کشور بازنگشته.

بنابر استفتاء مراجع عظام شیعه،با توجه به گستردگی عمل این شخص و ورود ضرر مالی و حیثیتی ازطریق فعالیت های وی به دیگران و به نفع اعضای فرق ضاله و منحوسه و به جهت جلوگیری از سهل‌انگاری دیگران و عدم تضعیف باورهای دینی حکم به مهدورالدم بودن «محمد جعفر.ی.د» صادر گردیده.

با توجه به گسترده بودن فعالیت تبلیغی نامبرده و دو متهم دیگر جهت شناسایی دیگر افراد متصل به این شبکه، پرونده همچنان در شعبه ویژه دادسرای انقلاب در حال رسیدگی است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=41603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!