0

همکاری مسلمانان و مسیحیان ادمونتون برای کمک به اقشار آسیب پذیر

  • کد خبر : 46549
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
همکاری مسلمانان و مسیحیان ادمونتون برای کمک به اقشار آسیب پذیر
انجمن مسلمانان کانادا و یک کلیسای محلی در ادمونتون یک پروژه مشترک میان ادیانی برای کمک به گروه های نیازمند و آسیب پذیر این شهر آغاز کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بر اساس همکاری یک ساله بین گروه اسلامی ادمونتون و یک کلیسای محلی، توزیع غذای گرم و بسته های سلامت در میان گروه های نیازمند و آسیب پذیر این شهر انجام می شود. این برنامه خیریه توسط اعضای انجمن مسلمانان کانادا و کلیسای محلی «مک دوگال» اجرایی می شود.

«لری درکاچ»، رئیس شورای کلیساهای ادمونتون در این باره گفت : چشم‌انداز ما این است که در یک همکاری میان ادیانی و با توجه به ارزش های مشترکی که میان مسلمانان و مسیحیان وجود دارد باری از روی دوش نیازمندان برداریم.

همکاری بین دو گروه مذهبی در ادمونتون از یک سال پیش زمانی که کلیسای مک دوگال فضای خود را برای دعا و پروژه های اجتماعی با انجمن مسلمانان کانادا به اشتراک گذاشت، آغاز شد.

«مجدجمالی»، یکی از اعضای انجمن مسلمانان کانادا در این باره گفت: ما دور هم جمع شده ایم و بودجه هایمان را با هم یکی کرده ایم تا بتوانیم پروژه های بزرگ تری را برای کمک به نیازمندان و خدمت به بشریت اجرایی کنیم.

«ایمان داوود»،یکی دیگر از اعضای انجمن مسلمانان کانادا که در زمینه سلامت روان کار می کند نیز گفت: این فرصت‌ها راه خوبی برای ترغیب افرادی است که معمولاً با هم تعامل ندارند.

وی افزود: وقتی ما این کار را انجام می‌دهیم و فرصت‌ها و فضاها را ایجاد می‌کنیم، فرصت بزرگی برای آینده ادمونتون به وجود میاوریم.

داوود گفت: اسلام از همه همسایگان می خواهد که به یکدیگر محبت کنند ،با هم همکاری داشته باشند و در غم و شادی با دوستان و همسایگان خود شریک باشند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=46549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.