2

کریسمس بی‌نان و آب برای تبشیری‌ها

  • کد خبر : 26577
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کریسمس بی‌نان و آب برای تبشیری‌ها
تجربه ثابت کرده است، هرچه حمایت‌های نظام جمهوری اسلامی از هم‌وطنان اقلیت‌های رسمی کشور بیشتر می‌شود، میزان تقابل و دشمنی مسیحیت صهیونیستی نه‌تنها با جمهوری اسلامی بلکه با اقلیت‌های رسمی کشور بیشتر می‌شود.

پایگاه خبری مفاز – یکی از شاخصه‌های برجسته مسیحیت صهیونیستی رویکرد خصمانه و معاندانه آن نسبت به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است. وظیفه اصلی رسانه‌های تبشیری بر همین محور قرارگرفته و سعی می‌کنند با انتشار اخبار مغرضانه، رویکرد مخاطبین شان را نسبت به جمهوری اسلامی تغییر دهند.

یکی از موضوعات رسانه‌ای و به‌ظاهر حقوق بشری که روسای جریان به‌شدت آن را در  فضای مجازی دنبال می‌کنند، موضوع زندانیان تبشیری است. اکثریت آنان افرادی هستند که فریب باورهای فرقه‌ای جریان تبشیر را خورده و به‌عنوان مهره‌های شطرنج، بازیچه روسای مسیحیت صهیونیستی شده‌اند.

جریان مسیحیت تبشیری نسبت به امتیازات و منافعی که در اختیار مسیحیان رسمی کشور قرارگرفته، همواره چشم طمع داشته و از حمایت‌های ساختاری نظام جمهوری اسلامی از اقلیت‌های مذهبی به‌شدت عصبانی است.

برای فریب افکار عمومی، به‌دروغ مدعی هستند که مسیحیان تبشیری هیچ‌گونه تفاوتی با مسیحیان رسمی و شناخته‌شده (طبق قانون اساسی) ندارند و بایستی آنان را به رسمیت بشناسند. در حالیکه بانگانی به آموزه‌های آنان به‌خوبی می‌توان یافت که باورهای فرقه‌ای‌شان، اختلافات زیر بنایی و ریشه با آیین مسیحیت دارد.

کریسمس

اخیراً در آستانه کریسمس و سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح علیه‌السلام، ریاست دستگاه قضا بر اساس رأفت اسلامی و با همکاری نمایندگان اقلیت‌های مذهبی، دستور اعطا مرخصی 10 روزه به زندانیان مسیحی را صادر کرد. بسیاری از زندانیان مسیحی برای شرکت در جشن‌های کریسمس و سال نو میلادی، در کنار خانواده‌های شان به سر می‌برند.

این اقدام شایسته دستگاه عدلیه نظام جمهوری اسلامی، باعث عصبانیت روسای جریان تبشیر فارسی‌زبان شده و آنان را در یک شوک خبری قرار داده است. چنین انتظاری را نداشتند که مسیحیان رسمی کشور از چنین حمایت و توجهی برخوردار شوند و یکی از مصادیق عملی و بارز  حقوق  بشر نسبت به اقلیت‌های رسمی به نحو احسن، در کشور اجرا شد.

روسای جریان تبشیر همیشه دربیان مواضع خصمانه‌شان علیه نظام جمهوری اسلامی، مدعی بودند که حامی اقلیت‌های رسمی کشور بوده و برای رفع مشکلات آنان هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهند داد اما این اقدام دستگاه قضا، به‌خوبی فاصله و اختلاف اساسی مسیحیت تبشیری با اقلیت‌های رسمی کشور را در فضای رسانه هویدا ساخت و برای ارامنه و آشوریان رسمی کشور اثبات شد که آنان نه‌تنها هیچ اقدامی نمی‌خواهند بکنند بلکه درصدد هستند آسایش و رفاه آنان را هم سلب کنند.

تجربه ثابت کرده است، هرچه حمایت‌های نظام جمهوری اسلامی از هم‌وطنان اقلیت‌های رسمی کشور بیشتر می‌شود، میزان تقابل و دشمنی مسیحیت صهیونیستی نه‌تنها با جمهوری اسلامی بلکه با اقلیت‌های رسمی کشور بیشتر می‌شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=26577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!