2

تشت رسوایی تبشیری ها بار دیگر به زمین افتاد

  • کد خبر : 2086
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۵۴
تشت رسوایی تبشیری ها بار دیگر به زمین افتاد

چند وقت قبل کلیپی منتشر کردیم که نشان دهنده سوء‌استفاده یکی از عناصر تبشیری ساکن در ازمیر ترکیه به نام ایمان از یک زن بود اکنون نیز خبر رسیده رفتار یکی دیگر از همین عناصر موجب خودکشی دختر جوانی شده است.

به گزارش مفاز؛ کشیش تبشیری کلیسای ایرانی در استرالیا به نام فرقه‌ای فردریک بعد از آنکه با رفتارهایش دختر جوان را شیفته خود کرده و حتی وعده ازدواج داده بود، پس از سوءاستفاده اخلاقی دختر را رها کرده و باعث شد دختر  خودکشی کند.

وی پیش از این اقدام یادداشتی منتشر کرده و در آن اعلام کرد: سلام دوستای خوب و مهربونم دلم گرفته اومدم برای آخرین بار باهاتون درد دل کنم گفتم خوب نیست بی خداحافظی برم از اینکه در این مدت به من محبت داشتید از همتون ممنونم دوستای خوبم امشب آخرین شب دلتنگی منه صبح که شد از روزگار شما خداحافظی می کنم .

پس از اقدام به خودکشی این دختر، فردی که خود را از اعضای کلیسای همین فرد معرفی می کند بعد از محکوم کردن رفتار این کشیش خواخوانده شیاد از مجامع قانونی درخواست برخورد داشته و  گفت که کلیسا محل جنگ و جدل و عشق و بی ابرویی نیست …

اما این پایان ماجرا نبود چرا که انتشار تصاویر و اسناد متعدد بعدی نشان داد کشیش خودخوانده شیاد، سابقه فریب اعضا کلیسایش را دارد و تا کنون چندین بار این کار را انجام داده است.

در همین خصوص فردی ضمن انتشار مطلبی اذعان داشت: درباره این فردریک قبلا شنیده بودم که با چندین زن کلیساهایی که میرفته ارتباط ناجور داشته … عزیز جان تو هم فریب این کشیش شیاد رو خوردی . بهتره قبل از آشنایی با چنین گرگ هایی که ظاهر روحانی دارند کمی تحقیق می کردی تا اینطوری ضربه نخوری.

در پی انتشار این اسناد یکی دیگر اعضای سابق این کلیسا تصاویری از گفتگوی رد و بدل شده بین این فرد و یک خانم دیگر منتشر کرده و تصریح کرد: دفعه اول نیست این آقا عاشق خواهران کلیسا می شود ، قبلا هم یکی از خواهران این موضوع را با سند برای یکی از دوستان من مطرح کرده بود و من عکس چت عاشقانه و ارسال عکس گل و بلبل و مرغ عشق برای این خواهر را دیدم، این هم دومین آیتم، خدا به سومین رحم کنه، آقایی که خودش را خادم مسیح می داند…؟

در جواب این پست و سئوال مطرح شده یکی از اعضای این فرقه می نویسد : فرددریک هیچ وقت کشیش نبوده و نیست این آدم برای چند دلار پناهنده‌ها را با آبپاش غسل تعمید می‌دهد و از چندین نفر کلاه برداری کرده و وعده قبول درخواستشون را داه است.

گفتنی است رفتارهای غیر اخلاقی و سوءاستفاده‌های مالی و اخلاقی و غیره از  فریب خوردگان فرقه‌، تبدیل به امری عادی شده که کشیشان تبشیری به آن مبادرت می‌ورزند و هر از چندگاهی نتایج تاسف بار آن در فضای مجازی و بعضا رسانه‌ای مطرح می‌شود.

رهپویان هدایت

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=2086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.