2

آیین مذهبی مسیحیان در چالدران نمادی از رعایت حقوق ارامنه در ایران

  • کد خبر : 2074
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
آیین مذهبی مسیحیان در چالدران نمادی از رعایت حقوق ارامنه در ایران
آیین مذهبی سالیانه باداراک با حضور ارامنه دنیا به مدت یک روز همزمان با سالروز شهادت طاطائوس مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در قره کلیسای چالدران برگزار شد.

به گزارش مفاز؛ یکی از شگردهای رسانه های مسیحیت تبشیری برای ضربه زدن به اسلام و نظام اسلامی اتهام عدم رعایت حقوق اقلیت ها در ایران اسلامی است. مظلوم نمایی و پخش اخبار دروغ و شایعه پراکنی در این زمینه یکی از روش های آنان به شمار می رود.

این در حالی است که قرن هاست ارامنه و مسیحیان در کنار اکثریت مسلمان در کشور در کمال صلح و صمیمیت زندگی کرده و بارها بزرگان ارامنه کشورمان به این مساله اشاره داشته اند.

در این میان برگزاری برخی از مراسم جهانی ارامنه در ایران به خوبی از برگزاری آزادانه مراسم ارامنه در کشور و رعایت حقوق آنان در این زمینه حکایت دارد.

مراسم قره کلیسای چالدران از این جمله است که هر ساله با حضور ارامنه و آشوریان از کشورهای ایران، ارمنستان، سوریه، لبنان، هلند، فرانسه، اتریش، آلمان، کانادا و دیگر کشورهای جهان به مدت سه روز برگزار می‌شود.

آنچه مشخص است مسیحیان کشور با بیش از 200 کلیسای فعال در ایران، آزادانه به مراسم خود می پردازند و تلاش رسیانه های مسیحیت تبشیری برای بدنام کردن ایران و اتهام عدم حقوق اقلیت ها در ایران اسلامی راه به جایی نخواهد برد.

فرقه نیوز

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=2074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.