3

آموزش یوگا و کسب درآمد به سبک شرکت‌های هرمی

  • کد خبر : 49157
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
آموزش یوگا و کسب درآمد به سبک شرکت‌های هرمی
جذب شاگرد و مربّی برای استفاده از مدرک یوگا آلیانس، یک منبع راحت جهت درآمدزایی اساتید یوگا است...

به گزارش پایگاه خبری مفاز، صفحه اینستاگرامی «عبدالحمید موحدی نائینی» از پیشکسوتان یوگا در ایران و صاحب امتیاز مجله «دانش یوگا»، با انتشار پستی از برگزاری دوره‌های آموزش یوگا توسط وی، تحت مجوز موسسه بین‌المللی «یوگا آلیانس» در ایران خبر داد.

موسسه یوگا آلیانس در ایران از نفوذ زیادی برخوردار است و مهم‌ترین خدمتی که این موسسه به اعضای خود ارائه می‌دهد، ایجاد یک پروفایل اختصاصی در سایت خود و معرفی افراد و موسسات یوگا و اعتباربخشی به آنها است.

البته برای ایجاد این صفحه باید سالیانه مبالغ مختلفی را پرداخت کنند. برای مثال معرفی افراد تا ۱۴۹ دلار و معرفی موسسات در وبسایت این مرکز، تا مبلغ ۴۹۰ دلار هزینه دارد.

در واقع جذب شاگرد و مربّی برای استفاده از مدرک یوگا آلیانس، یک منبع راحت جهت درآمدزایی اساتید یوگا است و البته بهانه خوبی برای مهاجرت از طریق «اعتبار مدرک» است که توسط اساتید یوگایی که روش هرمی را برای جذب پول به کار می‌برند. تا جایی که موسسه «کانون پرورش تن و روان» متعلّق به «محمّدحسام‌ الذاکرین» برای عقب نماندن از محل این درآمدزایی، با عجله مجوز نمایندگی انحصاری یوگا آلیانس را در ایران دریافت کرد و با تبلیغ اعتبار مدرک این موسسه برای مهاجرت از ایران، در حال فروش آن با برگزاری دوره‌هایی با شهریه‌های دلاری است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!