4

خودزنی “محمدعلی طاهری” در تریبون بی.بی.سی فارسی

  • کد خبر : 43633
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
خودزنی “محمدعلی طاهری” در تریبون بی.بی.سی فارسی
ضعف دفاعیات طاهری به حدی بود که حتی محری جنجالی و چالش افکن برنامه، صرفا به تایید و سرتکان دادن اکتفا و از طرح پرسش های بدیهی صرف نظر کرد تا از هدف برنامه یعنی تریبون دهی به این فرد، دور نشود

به گزارش پایگاه خبری مفاز، محمدعلی طاهری، سرکرده فرقه “عرفان حلقه” که پس از آزادی از ایران خارج شده، ضمت شرکت در برنامه پرگار بی‌بی‌سی فارسی به اصطلاح به دفاع از مبانی فکری و تز تازه خود با عنوان «عدم قطعیت طاهری» پرداخت؛ گفتگویی که در نهایت به سبب ضعف طاهری در استدلال، استتناج و تبیین ذهنیات و دیدگاه های خود و مسلک ابداعی اش یعنی عرفان حلقه، به یک ضدتبلیغ و خودزنی تبدیل شد. به طوری که موجب از واکنش های انتقادی مخاطبان زا در توئیتر به دنبال داشت.

برای نمونه وی  در پاسخ به اینکه ایده عدم قطعیتی قبلا توسط فیلسوفی به نام هایزنبرگ مطرح شده، به این‌بسنده کرد که : اصل «عدم قطعیت طاهری» با اصل «عدم قطعیت هایزنبرگ» تفاوت دارد!

ضعف دفاعیات طاهری به حدی بود که حتی محری جنجالی و چالش افکن برنامه، صرفا به تایید و سرتکان دادن اکتفا و از طرح پرسش های بدیهی صرف نظر کرد تا از هدف برنامه یعنی تریبون دهی به این فرد،  دور نشود. اگرچه این تلاش ها بی ثمر باقی ماند و این مصاحبه بسیار سطحی با سخنان سخیف طاهری، در انتها نتیجه ای جز خودزنی برای عرفان حلقه در بر نداشت.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=43633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.