6

مبلغ اصلی شیطان پرستی در جهان هالیوود و رسانه های صهیونیستی است

  • کد خبر : 38722
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
مبلغ اصلی شیطان پرستی در جهان هالیوود و رسانه های صهیونیستی است
استاد دانشگاه تهران گفت: مبلغ اصلی شیطان پرستی و عرفانهای نوظهور در جهان هالیوود و رسانه های صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، “یوسف بیات” اهداف دشمنان در جنگ نرم را در پنج محور اصلی عنوان کرد و افزود: بر اساس پروتکلهای 110 سال پیش دانشوران یهودی، پنج محور اعتقادی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی مد نظر برنامه های صهیونیست برای تسلط و غلبه بر تمامی ادیان و ملل قرار گرفت.

وی احیای ادیان و کفر باستان را یکی از برنامه های اصلی محور اعتقادی جنگ نرم صهیونیست ها دانست و یادآورشد: از بین بردن ادیان الهی و احیای ادیان باستان با هدف آشنا کردن مردم و جوانان با این فرق انحرافی، در قالب فرق و عرفانهای نو ظهور مهمترین برنامه صهیونیست ها در برنامه ریزی جنگ نرم در محور اعتقادی است.

بیات به ترویج و تبلیغ کابالیست ها و شیطان پرستی از سوی یهودیان اشاره کرد و اظهارداشت: تمامی برنامه هایی که در زمینه ظهور و بروز ادیان جدید و کفر باستان صورت می گیرد به پشتیبانی یهود و صهیونیست است. این استاد دانشگاه ارائه شیطان پرستی نوین، انجیل شیطان پرستی و راه اندازی کلیسای شیطان پرستان را برای اولین بار از سوی آنتوان لاوی یهودی دانست و گفت: باید با آگاه سازی جوانان و مردم از برنامه ها و افراد پشت صحنه اتفاقات جهانی آنان را در برابر تحقق اهداف پروتکل دانشوارن یهود واکسینه کرد.

وی افزود: یهودیان خود معتقدند که برنامه های این پروتکل برای آنان هیچ ارزشی ندارد و به آن عمل نمی کنند اما حقیقت این است که تمامی برنامه های صهیونیست و یهود برای تحقق اهداف و برنامه های این پروتکل طراحی شده اند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=38722
  • منبع : نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های زنجان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.