3

یاسر الحبیب در خدمت ملکه الیزابت و ابزاری برای اهداف استعماری

  • کد خبر : 39250
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
یاسر الحبیب در خدمت ملکه الیزابت و ابزاری برای اهداف استعماری
جریان تشیع انگلیسی در رسانه های تحت اختیار یاسر الحبیب و سید مجتبی شیرازی، همواره سعی می کند شیعه و سنی را در مقابل یکدیگر قرار دهد و با این کار زمینه برای ایجاد دشمنی ایدئولوژیک اهل سنت با مردم عادی شیعه فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، «یاسر یحیی عبدالله الحبیب» معروف به یاسر الحبیب از سرسخت ترین حامیان و از متعصب ترین مقلدان سید صادق شیرازی است که دائم بر طبل مرجعیت و اعلمیت سید صادق شیرازی می‌کوبد، هیئتی به نام «خدّام المهدی» تشکیل داد و در کویت ساکن بود؛ با برگزاری مجالس توهین به مقدسات اهل تسنن، اقدام به تفرقه‌افکنی در میان مسلمانان کرد.

ادامه فعالیت‌های شیخ یاسر الحبیب به تعطیلی هیئت «خدّام المهدی» و بازداشت وی انجامید که با رایزنی‌های دولت انگلیس، او به لندن منتقل و در آنجا ساکن شد و از آن پس فعالیت‌هایش به شدت گسترش یافت.

حتی توسط دولت انگلیس و با پول های کانون های وهابی و خاندان آل سعود، یک شبکه تلویزیونی ماهواره ای به راه انداخت.
وی سال‌هاست که در منطقه‌ای اشرافی فولمر (شهرک فدک الصغری) در اطراف کاخ سلطنتی باکینگهام ‌در انگلیس زندگی می‌کند و از مزدوران ملکه الیزابت است.
این تبعه انگلیس که هرگز شیعه نبوده، مأموریت دارد تا با ایجاد جنگ داخلی میان مسلمانان، به ویژه ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی زمینه نابودی اسلام را فراهم کند.

حمایت انگلیسی ها از این شخص و جریان افراطی تشیع لندنی و در کنار آن حمایت بی شائبه از جریان افراطی تکفیری وهّابی، یک قیچی خطرناک را علیه مصالح اسلام و مسلمین به وجود آورده است.
یاسر الحبیب و تشیع لندنی را می توان مکمل راهبردی جریان تکفیری سنی (تسنن آمریکایی) دانست که مثل دو لبه قیچی “برش واحدی” دارند و دسته این قیچی هم در دست سرویس‌های جاسوسی بریتانیا است.(1)

یاسر الحبیب به واسطه امکانات و حمایتهای همه جانبه‌ و شبکه‌های ماهواره‌ای که سرویس‌های جاسوسی بریتانیا در اختیارش قرار داده است، به همسران پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله) توهین می‌کند تا روی دیگر نفرت افزایی علیه اسلام تکمیل شود تا تفرقه‌ای که انگلیس می‌خواهد، ایجاد شود و مسلمانان به جان هم بیفتند.

این در حالی ست که در عقاید شیعه از صدر اسلام تاکنون همه همسران پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله) ام المومنین محسوب می شوند.
همچنین می‌دانیم که اهل سنت همواره به همه اهل بیت پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله) احترام گذاشته و جایگاه والایی برای اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) به ویژه دختر گرامی پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله) حضرت صدیقه طاهره (سلام‌الله‌علیها) قائل بوده و هستند.
دقیقاً همین احترام یکی از نکات مهم اشتراک میان مذاهب اسلامی است که فرقه‌های انگلیسی این مشترکات را هدف گرفته‌اند.

بنابراین افرادی مانند یاسر الحبیب و مجتبی شیرازی که از انگلیس علیه کشورهای مسلمان فعالیت می‌کنند، با هدف نابودی شیعه تجهیز شده‌اند و در اصل، بهترین کمک به آمریکا و اسرائیل محسوب می‌شوند.
جریان تشیع انگلیسی در رسانه‌های تحت اختیار یاسر الحبیب و سید مجتبی شیرازی همواره سعی می‌کند شیعه و سنی را در مقابل یکدیگر قرار دهند و با این کار زمینه برای ایجاد دشمنی ایدئولوژیک اهل سنت با مردم عادی شیعه فراهم شود.(2)
می‌توان شیعه انگلیس را نوعی داعش فرهنگی به نفع غرب و علیه اسلام تعریف کرد.

امروزه انگلیس تمام تجربیات تاریخی خود را به کار گرفته است تا با اختلافات تازه، انتقام خود را از جبهه مقاومت در برابر استعمار بگیرد.

انگلیس را ما ایرانیان به عنوان روباه پیر می شناسیم. عنوانی که شاید خیلی هم اغراق آمیز نباشد. با مطالعه تاریخ انگلیس و نقشهایی که در استعمار و استثمار ملتهای مظلوم داشته و دارد و برنامه‌ریزی‌های بلند مدت و حساب شده برای ایجاد نحله‌های فکری منحرف در تمام ادیان و ملتها، خبر از حیله‌گری  بی‌اندازه انگلیسی‌ها دارد. کتاب خاطرات مستر همفر، تنها گوشه‌ای از اقدامات جاسوسی و انحرافی آنان را در بین ملتهای مسلمان نشان می‌دهد.

کشور استعمارگر انگلیس برای حفظ سلطه استعماری نامشروعش، تا به حال از هر حیله ای استفاده کرده و همیشه شعار کلاسیک خود مبنی بر «تفرقه بینداز و حکومت کن» را حفظ کرده است. این قدرت استعماری تحت پادشاهی ملکه الیزابت، با سوء استفاده از اعتقادات و احساسات مسلمانان و ایجاد تفرقه بین مذاهب، به ویژه شیعه و اهل سنت و ایجاد فرق انحرافی به چپاول و استعمار منابع و ذخایر کشورهای اسلامی پرداخت.

همچنین باعث شد تا مرزهای خاورمیانه تغییرات بسیار زیادی کند، ولی حالا بعد از گذشت بیش از نیم قرن از جنگ جهانی دوم و کم شدن قدرت استعماری این کشور و به‌ویژه چند دهه بعد از انقلاب ایران، این کشور استعمارگر همچنان سعی دارد با استفاده از شعار قدیمیش و حمایت از افراد تندرو و تفرقه جو به اهداف استعماری خود دست پیدا کند.

تربیت مرجعیت در لندن، تبلیغ آزادانه شیعیان افراطی مانند یاسر الحبیب، اللهیاری، سید مجتبی شیرازی و … و راه‌اندازی شبکه‌های متنوع در انگلیس از جمله اقدامات ملکه الیزابت برای ایجاد تفرقه و عقب ماندگی کشورهای مسلمان است.

اما در مورد شخص یاسر الحبیب باید گفت:

یاسر الحبیب شخصی روحانی نما و کویتی الاصل که یکی از سردمداران جریان منحرف فرقه شیرازیها محسوب می‌شود و از سال 2002 تا 2004 به خاطر برخی فعالیت‌های تحریک آمیز و اهانت به مقدسات اهل سنت، توسط دولت کویت بازداشت شد؛ اما با فشار انگلیس از زندان آزاد شده و پناهندگی سیاسی از لندن دریافت کرد.

از آنجایی که دشمنان شیعه و اسلام ناب همیشه به دنبال افراد تندرو و جاهل و استفاده از این افراد در مسیر اهداف استکبار خود هستند، در نتیجه اين جوان جسور و تفرقه جو و جاهل، چشم سرویس‌های جاسوس بریتانیا و سایر دولت‌های استعماری را گرفته بود که بلافاصله بعد از آزاد شدن از زندان كويت، پناهندگی سیاسی از لندن دریافت کرد و عازم شمال اين كشور شد.

با اینکه در کشور انگلستان، هرگونه فعالیت مذهبی دارای محدودیتهای شدید است، اما حمایتهای همه جانبه ملکه الیزابت از یاسر الحبیب باعث شد که تنها در دو سال، روزنامه‌ای را با نام «shianewspaper؛ روزنامه شیعه» منتشر كند و در کنار آن حوزه علمیه «امامین عسکریین» و شبکه ماهواره‌ای «فدک» را نیز در لندن تأسیس کرد.(2)
امروزه انگلیس تمام تجربیات تاریخی خود را به کار گرفته است تا با اختلافات تازه، انتقام خود را از جبهه مقاومت در برابر استعمار بگیرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=39250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.