1

عضویت پرحاشیه قاضی دیوان عالی عدالت قضایی آمریکا در یک فرقه مذهبی مخفی

  • کد خبر : 39311
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
عضویت پرحاشیه قاضی دیوان عالی عدالت قضایی آمریکا در یک فرقه مذهبی مخفی
ویدئوهای فاش شده از فرقه مذهبی ایمی کنی بارت (قاضی دستیار دیوان عالی عدالت آمریکا) در پنجاهمین سالگرد تاسیس آن نشان می‌دهد رهبران این فرقه زنان را به اطاعت محض از مردان فرا می‌خوانند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، همسر بنیانگذار فرقه “اهل نیایش” می‌گوید زنان در طول بحث و سخنرانی درباره الوهیت و قدرت مردان و نقش زنان و مردان در خانواده و اجتماع بی‌وقفه گریه می‌کنند. این فرقه مردان را موجوداتی الهی توصیف می‌کند که زنان با خشوع و با رغبت باید در همه امور تسلیم آنها باشند.

این فرقه مسیحی مرموز که ایمی کنی برنت، دستیار دیوان عالی عدالت قضایی آمریکا نیز از اعضای ان است، به عنوان اولین آموزه اساسی خود،زنان را زیردست و مطیع مردان می‌داند.

دوروتی رانگالا از موسسان این فرقه مذهبی و عضو سابق آت می‌گوید بعضی از زنان مسیحی عضو فرقه اهل نیایش، در تمام‌مدت مراسم از عینک آفتابی استفاده می‌کنندتا اشک‌های خشوع آنها معلوم‌نباشد. به گفته وی از زنان خواسته میشود مطیع بی‌چون و چرای همسران خود باشند و در صورت تخطی با استغاثه توبه کنند.

خانم برت، قاضی دیوانعالی عدالت آمریکا که در دوران تحصیل در مدرسه حقوق بود در خانه دوروتی رانگالا ساکن بود. وی هرگز به صراحت درباره عضویت یا عدم عضویت خود در این فرقه مذهبی سخن نگفته و در پاسخ به این پرسش خود را کاتولیک مومنی معرفی کرده است که اعتقادات مذهبی‌اش در شغل قضاوتش تاثیر ندارد. پدرخانم برت از رهبران پرنفوذ این فرقه مذهبی است.

ویدیوهای درز کرده از مراسم سالگرد تاسیس این فرقه، باعث بالا گرفتن انتقادات فعالان حقوق زنان از خانم برت شده است

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=39311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.