5
افشای ابعاد یک ارتباط پنهان؛

دم خروس ارتباط مسیح علینژاد با منافقین بیرون زد

  • کد خبر : 19505
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
دم خروس ارتباط مسیح علینژاد با منافقین بیرون زد
مایک پمپئو در زمان تصدی پست وزارت خارجه ایالات متحده با مسیح علینژاد دیدار داشته و حمایت پمپئو از این عنصر ضد انقلاب نیز آشکار شده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، روز گذشته تصویری از مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا منتشر شد که نشان می داد او در ویدیویی به حمایت از گروهک تروریستی منافقین پرداخته است.

علنی شدن ارتباط وزیر خارجه سابق ایالات متحده آمریکا با منافقین، حاوی مسائل پشت پرده ای است که پیش از این هیچ گاه به شکل آشکار در مورد آن صحبت نشده است.

مایک پمپئو در زمان تصدی پست وزارت خارجه ایالات متحده با مسیح علینژاد دیدار داشته و حمایت پمپئو از این عنصر ضد انقلاب نیز آشکار شده است و این در حالی است که پمپئو غیر از دیدار و حمایت از منافقین و علینژاد، با هیچ یک دیگر از عناصر و گروه های شاخص ضد انقلاب نظیر سلطنت طلبان و رضا پهلوی دیدار نداشته است.

بر اساس اخبار موثق مسیح علینژاد نقش پر رنگی در ارتباط پمپئو با منافقین بازی کرده است.

دیدار مسیح علینژاد با پمپئو

اقدامات و عملکرد علینژاد در سال های اخیر نیز مؤید این مطلب است که ارتباط این عنصر ضد انقلاب با مریم رجوی و گروهکش ابعاد گسترده و پنهان دیگری نیز دارد.

در سال های اخیر چندین نوبت هشتگ سازی اپوزیسیون علیه منافقین به دلیل اقدامات این گروهک صورت گرفته است که علیرغم مشارکت همه گروه های و جریانات اپوزیسیون، با عدم همراهی و حتی مخالفت های علینژاد مواجه شده است.

به نظر می رسد مسیح علی نژاد طی این سال ها برای سلطنت طلبان و ربع پهلوی نقش بازی می کرده و ارتباط اصلی او با گروهک منافقین بوده و این مهم با اشتباهات اخیر این گروهک در تحرکاتش در حال افشا شدن است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=19505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.