3

پند اخلاقی داعش به شیعیان ایران و عراق!

  • کد خبر : 20243
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
پند اخلاقی داعش به شیعیان ایران و عراق!
داعش که از قهر الهی سخن می گوید خوب است نیم نگاهی به سیر شکل گیری خود تا سقوط خلافت اسلامی شان در عراق و شام بیاندازند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، داعش که خود همواره به ‌عنوان مصیبتی در بلاد اسلامی شناخته می شود و تا به امروز کوچک ترین حرکتی برعلیه نیروهای یهودی و کشور اسرائیل انجام نداده است و این خود نیز باعث شده همگان به رابطه دانسته یا ندانسته آنها با اسرائیل پی ببرند درپندی اخلاقی شیعیان را با کفاری که در قرآن ذکر شده اند و همواره دچار بلاها و مصائب آسمانی بوده‌اند مقایسه کرده است.

در این نوشتار داعش حادثه آتش سوزی در بیمارستانی در عراق را بلایی آسمانی قلمداد کرده و علت آن را نیز کافر بودن شیعیان مطرح کرده است.

از طرفی مشکلات اقتصادی موجود در ایران را به دلیل کفر و شرک آن ها دانسته است و معتقد است از همین روی کشورهای شیعی همواره درگیر مشکلات هستند.

از سویی وقتی سخن از جنایات داعش به میان می آید و آنچه که بر مردم مسلمان و مظلوم خاورمیانه و امروزه بر مردم بی پناه افریقا روا داشته اند خود را ابزار قهر الهی پنداشته و وانمود می کنند در این کشورها که شرک و کفر بیداد می کند خداوند آنها را وسیله تنبه و عذاب کافران قرار داده است.

البته مشابه این سخنان که این بلاها یا بیماری کرونا در بین شیعیان به سبب انحراف اعتقادی شیعیان است قبلاً نیز از زبان برخی از عالمان خطه بلوچستان ایران مطرح شده بود که پاسخ آن را پس از گذشت چند صباحی دریافت کرد و متاسفانه با کمال اندوه و تاسف استان سیستان و بلوچستان در بدترین شرایط کرونایی در بین استان های ایران قرار گرفت و  بسیاری از برادران اهل سنت به دلیل بیماری کرونا جان باختند.

داعش نیز که از قهر الهی سخن می گوید خوب است نیم نگاهی به سیر شکل گیری خود تا سقوط خلافت اسلامی شان در عراق و شام بیاندازند.

آنگاه که مستانه شیعه و سنی را ذبح کرده و خود را مجری احکام الهی پنداشته و فخر می فروختند که آنها اسباب ظهور قهر الهی بر کافران هستند تا زمانی که زن و دخترهای مسلمین را به‌عنوان کنیزی و بردگی به اسارت گرفته و بین خود رد و بدل می کردند و آن را نعمت الهی می پنداشتند و تا آن زمان که با خفت و حقارت بسیاری از آنها کشته شده، پاره ای در سوراخ های زیرزمینی مخفی شده و نهایتا به دست نیروهای امنیتی با حقارت به درک واصل شدند و پاره‌ای از آنها نیز برای ادامه و گذران زندگی شومی که خود انتخاب کرده‌اند و راه برگشتی نیز برای آن نمی بینند به افریقا مهاجرت کردند.

آیا این قهر الهی نیست؟ کشته شدن آنها، اسارت نیروهایشان، کشته شدن فرماندهان و خلیفه آنها، متواری و مخفی بودن خلیفه فعلی، زندگی کردن در شرایط سخت و شومی که خود انتخاب کرده اند و راه برگشتی از آن نمی‌بینند و همچنین منفور شدن در انظار مسلمین و همه انسانهای آزاده زمین به دلیل جنایات وحشیانه ای که مرتکب شده‌اند همه و همه آیا حکایتگر ذلت این ظالمان خونریز و دچار قهر الهی شدن این خودشیفتگان جنایتکار نمیباشد.

(مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین) آری می توان گفت آنها بر حق هستند و هر واقعه تلخ یا شیرینی برای آنها محقق شود در راستای اراده الهی و تحت عبودیت خداوند تبارک و تعالی است.

اما سایر مسلمانان بی گناه که دل در محبت پیامبر اکرم (صلوات الله علیه و آله و سلم) داشته و انیس خود را قرآن و نماز می‌دانند کافرانی هستند که مستحق عذاب الهی شده اند و اگر چند صباحی از نعمات الهی بهره ببرند خداوند آنها را محول به استدراج کرده و این نشانه شومی برای عاقبت به شری آنها است.

آیا این نگاه داعش حاکی از جهل جمود تک بعدی نگری و خود برتر پنداری کاذب آنها نیست. والعاقبة للمتقین.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=20243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.