3

امام جمعه موقت مشهد: وهابیت محصول انحراف از خط ولایت است

  • کد خبر : 34498
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
امام جمعه موقت مشهد: وهابیت محصول انحراف از خط ولایت است
حجت‌الاسلام‌ فرزانه گفت: انحرافات فکری و عقیدتی موجود در برخی جریانات همچون داعش و وهابیت به‌خاطر جدا شدن از جریان ولایت است. 

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد که در حرم رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اگر مردم نبودند نه انقلاب اسلامی پیروز می‌شد و نه تاکنون استمرار پیدا کرده بود. ما قدرت برتری از ملت برای دفاع از دین نداریم.

امام جمعه موقت مشهد افزود: یکی از شاخصه‌های مسئول در نظام اسلامی این است که جایگاه و نقش مردم را فراموش نکند از طرف دیگر، مسئولی مردمی است که مسلط به نفس خودش است.

وی د خاطرنشان کرد: مسئول مردمی باید خودساخته باشد و احساس مسئولیت داشته باشد و اگر جز این باشد مسئولیت برای او آخور دنیا می‌شود، برعکس، داشتن احساس مسئولیت، برای مسئول اشتیاق به خدمت و دغدغه مردم ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام فرزانه گفت: در کشور ما کسانی هستند که از حداقل تغذیه، بهداشت و مسکن برخوردار نیستند. مسئولان و مدیران ما در برابر این افراد باید احساس مسئولیت کنند در غیر اینصورت مسئول بدون داشتن احساس مسئولیت عاقبتی جز جهنم ندارد.

امام جمعه موقت مشهد اشرافی‌گری، نفاق، فرصت‌طلبی و انحراف فکری را معلول فاصله گرفتن از اهل‌بیت و ولایت دانست و تصریح کرد: انحرافات فکری و عقیدتی موجود در برخی جریانات همچون داعش و وهابیت به‌خاطر جدا شدن از جریان ولایت است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=34498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.