2
رئیس جمعیت علمای اثنا عشری کارگیل هند:

آل‌سعود و وهابیت تمام مرزهای دشمنی با اهل بیت را درنوردیده‌اند

  • کد خبر : 34905
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
آل‌سعود و وهابیت تمام مرزهای دشمنی با اهل بیت را درنوردیده‌اند
رئیس جمعیت علمای اثنا عشری کارگیل، تخریب قبور بقیع را فاجعه بزرگی برای جهان اسلام دانست و گفت:آل سعود و وهابی ها تمام مرزهای دشمنی با اهل بیت رسول اکرم(ص) را درنوردیده اند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، به همت جمعیت علمای اثنا عشری کارگیل هند به مناسبت روز جهانی تخریب قبرستان بقیع، مراسم عزاداری برگزار شد.

حجت الاسلام شیخ ناظر مهدی محمدی، رئیس جمعیت علمای اثنا عشری کارگیل، تخریب قبور بقیع را فاجعه بزرگی برای جهان اسلام دانست و گفت: هشتم شوال روز سیاهی در تاریخ اسلام است و آل سعود و وهابی ها تمام مرزهای دشمنی با اهل بیت رسول اکرم (ص) را درنوردیده اند که گواه روشن این است که امروز نیز قبرستان بقیع ویران است و آل سعود برای بازسازی حرم ها و قبور صحابه پیامبر اکرم (ص) اقدامی نمی کند.

حجت الاسلام ناظر مهدی محمدی با تبیین حوادث مختلف تخریب ضریح و قبور ائمه بقیع و اصحاب پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: همه این حوادث توطئه آل یهود است و آل سعود آن را به دستور آل یهود انجام داد.

وی در ادامه گفت: این حادثه به تخریب این قبرستان به اتمام نرسید، بلکه هنوز هم ادامه دارد و کشتار شیعیان توسط همین گروهک تکفیری وهابی سلسله همین حوادث است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=34905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.