2

مشارکت وهابیت و صوفیه در حرمت‌شکنی اهل‌بیت(ع)

  • کد خبر : 34800
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
مشارکت وهابیت و صوفیه در حرمت‌شکنی اهل‌بیت(ع)
بنیانگذار مرکز جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: جوانان باید مراقب باشند تا فریب فرقه‌ها را نخورند، همه چیز در مکتب امیرالمؤمنین(ع) وجود دارد و مواظب باشید فریب قطب صوفیه را نخورید و منحرف نشوید.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آیت‌الله سیدمحمود بحرالعلوم میردامادی از اساتید برجسته حوزه‌ علمیه نجف اشرف ۲۲ اردیبهشت در سومین روز از مراسم عزاداری تخریب قبور ائمه بقیع(ع) که در مرکز جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار شد، به چرایی برگزاری مراسم عزای هشتم شوال به مدت چند روز پرداخت و اظهار کرد: ممکن است سوالی مطرح شود که وهابیت غلطی را در گذشته انجام داده و تمام شده، چرا باید برای این موضوع مجلس بگیریم، عزاداری کنیم و برای این مصیبت را داد بزنیم؟

وی ادامه داد: پاسخ این است که گذشته‌ها گذشته و آن را رها کن اشتباه است. چرا خدای متعال در قرآن داستان حضرات ابراهیم، نوح، یوسف، یونس(ع) و … مشکلاتی را که داشتند؛ جنگ‌ها و آزار‌هایی که دیدند، بیان می‌کند. دستور است که نگاه کنید به تاریخ، چرا که تابلو‌هایی از جنس نورانیت و ظلمت و عبرت دارد. درس بگیرید از زندگی انبیاء، اوصیاء، دشمنانشان و از آنان درس اخلاق، تزکیه و معرفت‌الله را بیاموزید. اگر انبیا و اولیای الهی الگوی ما باشند دیگر نیازی به صوفیه و اقطاب آنان نیست.

استاد حوزه علمیه نجف اشرف با تاکید بر اینکه مکتب ما بسیار غنی و بی‌نیاز از دیگران است، ابراز کرد: مولای ما امیرالمؤمنین(ع) است و اقطاب، مرشدها، صوفی‌ها و عرفا فقط بازی هستند و مدرک داریم و مباهله می‌کنیم تا ناحق بودن آن‌ها را ثابت کنیم.

آیت‌الله بحرالعلوم میردامادی با بیان اینکه جوانان باید مراقب باشند تا فریب این بازی‌ها را نخورند، تصریح کرد: همه چیز در مکتب امیرالمؤمنین(ع) وجود دارد و مواظب باشید فریب قطب صوفیه را نخورید و منحرف نشوید.

بنیانگذار مرکز جهانی حضرت ولی‎عصر (عج) با تاکید بر اینکه بلد مطلق در عالم هستی محمد و آل محمد(ص) هستند، اظهار کرد: باید حرمت پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) را حفظ کنیم. وهابیت به دنبال از بین بردن دین و براندازی هستند، وقتی ائمه اطهار(ع) را کنار می‌گذارند، دیگر اسلامی باقی می‌ماند؟ این‌ها هدفمند کار می‌کنند تا علت باقی ماندن اسلام که امیرالمؤمنین(ع) و اولادشان هستند از بین ببرند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=34800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.