7

بی‌ حجابی همسر «آزمایش» به قیمت تفسیر به رأی قرآن

  • کد خبر : 18161
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
بی‌ حجابی همسر «آزمایش» به قیمت تفسیر به رأی قرآن
جالب است که حجاب در فرقه نعمت‌اللهی از اهمیتی مضاعف برخوردار بوده و در کلیه کتب و دستورالعمل‌های رسیده از اقطاب گذشته بر آن تأکید شدید شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز – «شرمان بهشتی»، همسر مأذون خارج‌نشین فرقه نعمت‌اللهی سلطانعلی‌شاهی، یکی از چالش‌های حل نشده فرقه مزبور است که حتی از جانب قطب پیشین یعنی «نورعلی تابنده» که این‌روزها توسط همین خانم، ملقب به «شهید» شده‌است! مورد نکوهش و تقبیح قرار گرفت و نامبرده طی نامه‌ای بر الزام شئونات اسلامی و به‌ویژه حجاب تأکید کرده‌بود، لیکن این امر برای خانم بهشتی سنگین آمده و نه‌تنها در دوره حیاتن تابنده به فرمان قطب وقت، وقعی ننهاد،

اکنون نیز در نبودش، فضا را برای تاخت و تاز، مساعد یافته و حتی با تفسیر به رأی و تحریف ایات قرآن، بر عدم حجاب خویش اصرار می‌ورزد؛ مسئله‌ای که با کل و اساس دین مبین اسلام درتضاد قرار دارد و باید از خانم بهشتی پرسید، چرا حجاب به عنوان یکی از ارکان اسلام در تمامی شعبات و فرقه‌های آن،‌ پذیرفته‌شده؟ یعنی همه به خطا می‌روند و تنها تفاسیر ایشان، درست است؟!

جالب‌آنکه، بحث حجاب در فرقه نعمت‌اللهی از اهمیتی مضاعف برخوردار بوده و در کلیه کتب و دستورالعمل‌های رسیده ازاقطاب گذشته بر آن تأکید شدید شده‌است،‌ تا جایی که یکی از آداب و شرایط ورود بانوان به خانقاه‌ها استفاده از چادر می‌باشد. بی‌ حجابی این خانم در کنار افکار و مبانی روشنفکرگرایانه و ابداعیِ همسرش، این‌روزها چالش‌ها و تحاریف تازه‌ای بر دراویش گنابادی تحمیل کرده که تبعات آن در آینده مشخص خواهدشد.

بی‌ حجابی همسر «آزمایش»

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=18161

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.