0

یک حرکت خزنده و فریبنده در فرقه بهائیت

  • کد خبر : 47831
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۲
یک حرکت خزنده و فریبنده در فرقه بهائیت
بهاییان در یک حرکت خزنده و حالتی حق به جانب قصد انتخاب دوست برای “بهاءالله”دارند...

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بهاییان در یک حرکت خزنده و حالتی حق به جانب قصد انتخاب دوست برای “بهاءالله”دارند و با تعابیر خدعه آمیز “اعراض از آیات الهی ظلم است و معرضین به علت انکار آیات دلهایشان مختوم و گوش هایشان نا شنوا است و هرگز راه هدایت را نخواهند یافت”.

جملات در ظاهر زیباست وبدون ایراد . اما نیت آنها در زیر نهفته است و می گویند یهودیان کتب بسیاری را در رد عیسی بن مریم علیهما السلام و عیسویان آثار زیادی را در رد پیامبر اسلام نگاشتند و مسلمین نیز دیباجه هایی در رد بهاییت به زیور طبع رساندند.

به هوش باشیم :

اولا: میان پیامبران هیچ اختلافی نیست و هرچه هست متعلق به افراد کم دانش و متعصب آنهاست. وبه فرموده خداوند در سوره مبارکه “بقره”لا نفرق بین احد منهم.

ثانیا:شما نخست “نبوت “بهاءالله رابا کتب آسمانی ثابت کنید سپس وارد این تظلم و دادخواهی شوید.و بقول عامه:اول برادری را به اثبات برسان بعد ادعای ارث نما.

ثالثا:هیچ پیامبری رسول قبل از خود را رد نکرده و پیامبر بعد از خود را نیز معرفی نمود و در ختم رسل بودن پیامبر عظیم الشأن اسلام و ختم اوصیاءبودن حضرت صاحب العصر و الزمان نه تنها شکی نیست که مجال برای بحث نمی ماند.و ازبا ب یاد آوری به چند کتاب دگر باره مراجعت می نماییم.

۱-در جزءدوم از کتاب پنجم (سفر خامس) تورات آمده:

«نابی أقیم لاهیم مقارب اجئهیم کاموخا ایلا وشیما عون»ترجمه عربی آن:نبیّا أقیم لهم من وسط اخوتهم مثلک به فلیؤمنوا.یعنی :از میان خودتان پیامبری برای آنها انتخاب شده مانند خودت پس به او ایمان آورید.(افحام الیهود سموأل المغربی ج۱-ص۱۱۳-تحقیق د. شرقاوی)

۲-در کتاب مقدس “کتاب دانیال” ص۱۵۶۷-فصل ۱۲ بند ۳۱/و کتاب اشعیای نبی -باب ۵۹- کتاب حیقوق نبی -فصل ۲ بند ۳ / وهمان کتاب ص۱۲۲۰ فصل ۱۱ بند ۱۰۱ اشاره مستقیم به ظهور امام زمان سلام الله علیه در آخر الزمان دارند.

۳- در کتاب مقدس “انجیل”(متی)باب ۲۵- ص۶۰-بندهای ۳۱/۳۳/ در کتاب مقدس “انجیل”(لوقا)

باب ۱۲- ص۱۵۴-بندهای ۳۵/۳۷////// در کتاب مقدس “انجیل”(مرقس)باب ۱۳- بندهای ۳۲/۳۷

در کتاب مقدس “انجیل”(یوحنا)باب ۵- -بندهای ۲۶/۲۸ نیز به ظهور آقا صاحب الامر در آخر الزمان اشاره دارند.

۴- در کتاب “زند بهمن یسن” ص۱۹ و جاماسب نامه ص۲۵ و بشارت ظهور ص۲۰نیز با چنین مفاهیمی برخورد می کنیم.

در مکتب ارجمند اهل البیت علیهم السلام نیز ۱۴۸ روایت پیرامون ذریه امام حسین بودن و ۱۴۷ روایت در فرزند امام حسن عسکری بودن و ۳۹ روایت در اقتدای حضرت عیسی بن مریم پیامبر محبت به وجود نازنین امام زمان در زمان ظهور موجود می باشد.

این کتب موجود است و فنا وری اطلاعات نیز پیشرفته است . حال نوبت شماست که جناب “بهاءالله”را در کتب پیشین ثابت کنید.ولن تفعلوا.

نگارنده قصد تبیین تاریخ پنهان را داشته و بنا بر تعالیم زیبای قرآنی “لا اکراه فی الدین “نیت دعوت نداشته و رجای واثق دارد که با مطالعه وکنکاش رهِ گم کرده ی خویش را بیابید.

دکتر حسین قدمی

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=47831

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.