2
حجت الاسلام کامل نواب مطرح کرد؛

پرورش بهائیت از سوی غرب برای ضربه به «اقتدار نظام» و «اعتقاد مردم»

  • کد خبر : 23386
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
پرورش بهائیت از سوی غرب برای ضربه به «اقتدار نظام» و «اعتقاد مردم»
حجت الاسلام امیر حسین کامل نواب گفت: اگر هویت ملی ما مقتدر شود یا به دستاورد علمی، اجتماعی و امنیتی دست پیدا کنیم اولین کسانی که ناراحت می شوند اعضای فرقه ضاله بهائیت هستند که نمود آن را شبکه های برون مرزی و معاند می بینیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مفاز، وبینار «نظر امامین انقلاب نسبت به فرقه ضاله بهائیت و رابطه این فرقه ها با لانه جاسوسی»، عصر امروز همزمان با سالروز 13 آبان ماه از سوی دانشگاه پیام نور مرکز ایرانشهر با سخنرانی حجت الاسلام امیر حسین کامل نواب، پژوهشگر عرصه فرقه های انحرافی برگزار شد.

مشروح سخنان حجت الاسلام کامل نواب از نظر می گذرد؛

اقتدار ملی نتیجه زحماتی است که برای انقلاب اسلامی کشیده شده است؛ نمونه ای از تاریخ های حساس  افتخارآفرینی سپاه در روز گذشته بود، البته نباید فراموش کرد که بین همسایگان شهر و منطقه ما عده ای هستند که از این افتخارات نه تنها خوشحال نمی شوند بلکه ناراحت هم می شوند؛ اینها نه ایران و نه اسلام را می بینند و به دنبال هجمه و ضربه زدن به هویت ملی و اعتقادی ما هستند.

در سده های اخیر در مقابل اسلام جبهه هایی می بیینیم که به هر بهانه به دنبال ضربه به اسلام هستند و اختلافات، گروه ها و تفکراتی به وجود می آورند و یا از تفکرات نادر حمایت می کنند که بتوانند بین شیعه و اهل سنت که پایه و استوانه دین اسلام هستند تفرقه ایجاد و به دین اسلام ضربه بزنند؛ برای مخالفان ما شیعه یا سنی بودن مهم نیست بلکه آنها اسلام را هدف قرار داده اند.

حمایت همه جانبه غرب از بهائیت

مخالفان ما در برهه ای از تاریخ به دنبال ایجاد فرقه انحرافی قادیانیه بودند؛ قادیانه در بین گروهی از اهل سنت رشد و نمو پیدا می کند و حمایت گسترده و پشتیبانی غرب را هم دارد. کسانی که می توانستند در مسیر صحیح اسلام باشند توسط تفکرات زیدیه، احمدیه، قادیانیه و دیگر فرقه ها به انحراف کشیده شده و تفکرات انحرافی را دنبال می کردند.

در میان شیعیان هم تفکرات انحرافی چون بابیه ایجاد شد، بابیه که مقدمه ای برای به وجود آمدن فرقه ضاله بهائیت شد، بهائیتی که اکنون دنیا به دچار آن است، ما با بهائیت در تقابل هستیم چرا که دست آمیز استعمار است و برای مقابله با ایران، اقتدار ایران و هویت ملی ما بزرگ شده اند.

هر زمان تفکری از جانب استعمار به ما اجبار شد به دنبال ضربه به هویت ملی ما و در بسیاری از مواقع هویت مذهبی و دینی ما بود. هرگاه هویت ملی ما مقتدر شود یا به دستاورد علمی، اجتماعی و امنیتی دست پیدا کنیم اولین کسانی که ناراحت می شوند اعضای فرقه ضاله بهائیت هستند که نمود آن را شبکه های برون مرزی و معاند می بینیم که چگونه به دنبال تخریب ایران اسلامی و نظام هستند.

بهائیت گاهی در پشت پرده و لایه پنهان این شبکه ها است و گاهی به طور علنی در فراخوان های جذب شبکه های مذکور، مطرح می شود که باید به عقاید فرقه احترام گذاشته شود.

تاریخ نشان می دهد که غرب و استعمارگران در طول تاریخ برای حمله همه جانبه به سمت مردم ایران از کسانی که با هر اعتقادی علیه ایران فعالیت می کنند، حمایت کرده و همدست آنان هستند تا هویت ملی ما را به مخاطره بکشانند.

در طول تاریخ به دنبال ضربه زدن و خیانت به هموطنان خودشان است و رد پای پررنگی از آنان در بحث تحریم های حقوق بشری علیه مردم کشور می بینیم حتی تحریم ورزش و ورزشکار ایرانی.

فرقه ضاله بهائیت در عصر پهلوی که پشت و پناه آنان بود، در ایران و چه در ظرفیت هایی که در مناطق ایجاد می شد نفوذ می کرد و به مردم و کشور ضربه می زدند؛ ضربه هایی که از اینها خوردیم نه تنها در این موضوعات بلکه نسبت به کانون خانواده نیز بوده است.

آنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای و برخی شبهات ارکان خانواده را متزلزل و در بعد اقتصادی به نظام و کشور ضربه می زنند. در برخی شهرهای ما عده ای به عنوان فعال اقتصادی با تفکر بهائیت فعالیت می کنند.

هرگونه تعامل و معامله اقتصادی با بهائیت ضربه به دین است

شرع مقدس معاشرت، تعامل و معامله با اینها را علیه نظام اقتصادی خودمان دانسته و باید گفت که معامله اقتصادی با بهائیت ضربه های جبران ناپذیری برای ما به دنبال خواهند داشت، اینها اگر در بعد اقتصادی در منطقه ای از شهر ما حضور دارند باید با اینها با کمال متانت، ادب و احترام که مورد تأکید دین است، برخورد کنیم اما بدانیم که کمک به اینها ضربه به اسلام و دین مقدس، اقتدار  و استقلال ماست.

اقتداری که با زحمات نه تنها شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، نه خون شهدای انقلاب بلکه به سال ها و قرون قبل تر برمی گردد و این پازل ترکیب شد تا انقلاب در زمان امام راحل و با حمایت مردم به پیروزی رسید را نباید با کمک به بهائیت از بین برد.

بهائیت در عصر مشروطه و در از بین رفتن قاجار و روی کار آمدن پهلوی که صدمات زیادی از آن دوران دیدیم، نقش داشتند و به دنبال این بودند استقلال کشور از بین برود و  جیره خوار نظام استکباری باشد، این خیانت ها و جنایت ها و اتفاقات که فرقه بهائیت در دو قرنی که بین انسان ها حضور داشته باعث شده علما، مراجع، مراکز و دانشگاه ها در مقابل این فرقه ضاله بایستند و مقابله کنند.

امام راحل معتقد بود باید با اصل مقابله کرد نه صرفا یک تفکر

زمانی که صحبت نقد بهائیت می شود در عصر پهلوی دوم، می گویند ما داعیه دار نقد بهائیت بوده ایم و در حالی که امام خمینی(ره) اولین صحبت هایش را از 1323 علیه بهائیت آغاز کرد.

امام راحل در آن زمان بارها و بارها برای حکومت پهلوی هشدار فرستادند که باید با بهائیت مقابله شود و در برهه های مختلف امام(ره) نسبت به بهائیت واکنش نشان داد و عقیده امام راحل این بود که باید با اصل مقابله کرد و حکومت از بین برود تا عناصر بهائی از بین برود؛ اما برخی تفکرات انحرافی دیدشان این بود که اگر  یک فرد بهائی را مسلمان کنیم و یا جلوی محفل بهائی را بگیریم تا فرد مسلمان داخل آن نرود کافی است.

زمانی که امام خمینی(ره) به دنبال ریشه کن کردن بهائیت در کشور هستند؛ ما سراغ شاخ و برگ های فرعی برویم کار خطا و اشتباهی است.

آیا مطالعه کتب بهائیت یا کمونیست ها جایز است؟

از امام راحل سؤال می شود آیا خواندن کتب غیر اسلامی بهائیت یا کمونیست ها جایز است یا نه؟ اینکه فردی برای امر تحقیق و پژوهش سراغ کتب غیر اسلامی برود بحث آن جداست؛ امام(ره) فرمودند اگر خوف انحراف در بین باشد باید ترک کرد و سراغ خواندن این کتب نرفت.

در جایی دیگر از امام راحل سؤال می شود که ازدواج زن مسلمان با فرد بهائی چطور است؟ امام فرمود ازدواج باطل است و صحیح نیست.

رهبر معظم انقلاب فرمودند جمیع افراد فرقه ضاله بهائی محکوم به کفر و نجاست است ومورد اتفاق شیعه و اهل سنت است، اهل سنت منظور از این نجاست را نجاست فکری اما اهل شیعه می گوید مثل خون و مردار اینها نجس هستند.

بر مؤمنین واجب است با حیله و فسادگری این فرقه ها مقابله کنند علت این احکام و صدور اینها مقدمه ای است که جنایات و خیانت هایی که فرقه ضاله بهائیت از بدو تأسیس علیه انسانیت و ایرانیان انجام داده اند و واجب است که مقابله کنیم نه مقابله سخت؛ بلکه به عنوان یک فرد مسلمان باید با خطرات، تفکر و شبهاتی که اینها مطرح می کنند آشنا شویم  و به مردم جامعه و نسل بعد اطلاع رسانی کنیم که فرقه های ضاله از این جهل و ندانستن ها سوء استفاده نکنند و باید بدانیم تا به شبهات پاسخ دهیم و با تفکرات آنها مقابله کنیم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=23386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!