2

«نقد بهائیت متأخر» در آستانه انتشار

  • کد خبر : 45907
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
«نقد بهائیت متأخر» در آستانه انتشار
کتاب «نقد بهائیت متأخر» نوشته غلامرضا میناگر کتاب جدیدی است که به زودی توسط  انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، کتاب « نقد بهائیت متأخر» نوشته غلامرضا میناگر کتاب جدیدی است که به‌زودی توسط  انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر خواهد شد.

راهبرد استعمار جهانی, نه‌تنها آبادانی جوامع نبوده، بلکه با تشکیل و کمک‌رسانی به محفل‌های موذیانه خویش در سراسر عالم، به یغما بردن ثروت‌ها، ترویج فساد و تفرقه در جامعه و فرهنگ‌ها و انحراف روشنفکران، نخبگان و جوانان را دنبال کرده است.

بابیت و بهائیت با ظاهری زیبا و با پوسته‌ای از ارزش‌های جامعه از دامن ناپاک استعمار به دنیا آمد و در هر دوره‌ای برای رسیدن به اهداف خود با تغییر چهره، تلاش کرد تا منش خود را با مفاهیم و فرهنگ لائیک غربی، مانند سکولاریسم، مدرنیسم و اومانیسم آشتی دهد.

بررسی سیر تطورات در مبانی و اصول اندیشه بهائیت توسط رهبران آن که می‌تواند گواه و شاهدی برای شناخت حقیقت این فرقه باشد؛ پاسخی است برای ذهن‌هایی که می‌خواهند به فهمی درست از این فرقه برسند.

غلامرضا میناگر، دانش آموخته حوزه علمیه و دانشگاه، نویسنده، محقق در حوزه فلسفه و کلام، دبیر گروه‌هاى فلسفه و کلام پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامى است و پیش از این از او کتاب‌های «روش شناسی صدرالمتألهین» و «نیاز بشر به دین» منتشر شده است و به‌زودی کتاب «نقد بهائیت متأخر» هم وارد بازار کتاب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=45907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.