0
امام جمعه خرمدره:

موضع انفعالی دولت رضاخان در برابر تخريب حرم ائمه بقيع نتیجه نفوذ بهائیت بود

  • کد خبر : 34482
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۵۳
موضع انفعالی دولت رضاخان در برابر تخريب حرم ائمه بقيع نتیجه نفوذ بهائیت بود
امام جمعه خرمدره با اشاره به هشتم شوال، سالروز تخريب بارگاه ائمه بقيع گفت: جنایت سعودی‌ها و موضع انفعالی دولت رضاخان در این زمینه و در نتیجه نفوذ بهائیت جنایتکار در ساختار حاکمیت پهلوی،‌ جنایتی است نابخشودنی که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به هشتم شوال، سالروز تخريب حرم و بارگاه ائمه بقيع توسط گروه گمراه وهابيت اظهار داشت: جنایت سعودی‌ها و موضع انفعالی دولت رضاخان در نتیجه نفوذ بهائیت جنایتکار در ساختار حاکمیت پهلوی،‌ جنایتی است نابخشودنی که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به جنایات سعودی‌ها در یمن خاطرنشان کرد: آنچه که فرآیند تاریخ تاکنون اثبات کرده این است که اسلام ناب محمدی(ص) در حال رشد و نفوذ است و سعودی‌ها هم مانند صهیونیست‌ها و البته بیشتر از آن‌ها ضرر خواهند کرد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور افزود: توان نظامی صهیونیست‌ها که در برابر غزۀ یک وجبی، عاجز ماندند به مراتب بالاتر از سعودی‌‌ها است ضمن آن که مردم یمن از روحیه مقاومت بسیار بالاتری برخوردار هستند و به همین دلیل، سعودی‌ها بیشتر از صهیونیست‌ها ضرر خواهند کرد.

امام جمعه خرمدره در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین وضعیت اقتصادی کشور و جهان گفت: اگرچه آزادسازی قیمت‌ها با توجه به وضعیت اقتصادی و به‌ویژه غذایی حاکم بر دنیا، یک ضرورت است در عین حال انتظار می‌رود یارانه‌ نان، اولاً واقعی باشد و ثانیاً همانند یارانه‌های حامل‌های انرژی و بنزین مقطعی نبوده و متناسب با تورم افزایش یابد.

وی اظهار کرد: در عین حال انتظار این است که با جهانی‌سازی قیمت‌ها، حقوق و دستمزد قشرهای محروم نیز به همان نسبت افزایش یافته و موجب فشار مضاعف بر نیازمندان نشود.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور در ادامه با تحلیل دلایل تاخیر در سن ازدواج خاطرنشان کرد: با تبدیل تجمل‌گرایی به هدف اصلی انسان‌ها، اهداف متعالی اصلی مانند ازدواج، فراموش شده و سن ازدواج را بالا برده است.

امام جمعه خرمدره با تاکید بر لزوم حمایت دولت‌ها از ازدواج جوانان افزود: ساده‌زیستی مسئولان و قناعت دولت‌ها در هزینه‌های جاری ضمن آن که موجب کنترل تورم می‌شود با ترویج ساده‌زیستی در جامعه، موجب تسهیل در ازدواج خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=34482

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.