2

سرازیری پول بهائیت به جیب اسرائیل

  • کد خبر : 27502
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
سرازیری پول بهائیت به جیب اسرائیل
بهائیت، با اینکه سعی دارد خود را نگران جوامع انسانی و نوع‌دوست نشان دهد، حتی در ایام همه‌گیری کرونا و اوج بحران این بیماری، به جای نگرانی و تمرکز بر خدمت به جامعه بشری، بیانیه‌های مختلفی در خصوص الزام پرداخت پول برای بازسازی اماکن مقدس فرقه صادر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، تشکیلات بهائیت از دیرباز دشمنی مستقیم خود با تشیع و مقدسات شیعه را در رأس اعتقاد و تبلیغات خود قرار داده بود و اصلاً رشد بهائیت، با کنار زدن اسلام و مخصوصاً تشیع، رابطه‌ای مستقیم دارد. حمله به ماهیت اماکن مقدسه و هزینه برای ساخت و نگه‌داری این اماکن از جمله مسائلی است که رسانه‌های بهائی و بهائی‌مآب حجمه‌های بسیاری به آن وارد کرده و جوسازی‌های منفی بسیاری در این زمینه به راه می‌اندازند.

از طرفی خود بهائیت، سالانه هزینه‌های هنگفتی را خرج ساخت و نگه‌داری اماکن مثلاً مذهبی این فرقه می‌کنند. ساختمان‌هایی با نام «مشرق‌الاذکار» و همین‌طور ساختمان‌های بهائیت در فلسطین اشغالی، از دغدغه‌های مهم بهائیت است که حتی در ایام کرونا نیز کنار گذاشته نشد. این هزینه‌ها از بهائیان سراسر جهان و در طی جلسات 19روزه جمع‌آوری و به مرکز فرقه در فلسطین اشغالی ارسال می‌شوند.

علاوه بر این‌ها، مرکز فرقه در این دو سال اخیر، پیام‌های بسیاری مبنی بر لزوم پر زرق و برق‌تر کردن ساختمان‌های بهائی کرده‌است. در واقع بهائیت، با اینکه سعی دارد خود را نگران جوامع انسانی و نوع‌دوست نشان دهد، حتی در ایام همه‌گیری کرونا و اوج بحران این بیماری، به جای نگرانی و تمرکز بر خدمت به جامعه بشری، بیانیه‌های مختلفی در خصوص الزام پرداخت پول برای بازسازی اماکن مقدس فرقه صادر می‌کند.

پروژه‌هایی که تمرکز اصلی آن، بر زیباسازی و نهایتاً جذب توریست به شهرهایی مثل حیفای اسرائیلی است. وجوهات مربوط به این ساخت‌وسازها از تبرعات بهائیان و حتی ارث و میراث به جای مانده از بهائیان تأمین می‌شود، چراکه این جزو دستوراتی است که بهائیان احکام خود می‌دانند.

سالانه میلیون‌ها توریست به فلسطین اشغالی سفر می‌کنند و عواید آن، به جیب دولت صهیونیستی وارد می‌شود. این تنها گوشه‌ای از خدمات بهائیان به اسرائیل است. چنین منافعی است که موجب می‌شود بهائیت و سازمان عریض و طویلش تحت دولت آن رژیم، به انجام فعالیت‌های مختلف بپردازند و با این حال از دادن مالیات به اسرائیل معاف باشند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=27502

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.