9

توطئه های جدید بهائیت در راه است/ روشنگری در جامعه امروز به بیانی فراتر از مقاله نیاز دارد

  • کد خبر : 27533
  • ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
توطئه های جدید بهائیت در راه است/ روشنگری در جامعه امروز به بیانی فراتر از مقاله نیاز دارد
رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت» گفت: سال 1400سال خاصی برای تشکیلات بهائیت است از این رو در سطح جهان اقدامات بسیاری برای بزرگداشت صدمین سالگرد فوت عبدالبهاء با فراخوان تمامی مشاورین قاره ای از اسرائیل و در منطقه فلسطین اشغالی انجام شد، و این تشکیلات برنامه هایی برای آینده ما نیز رقم زده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مفاز، حجت الاسلام امیرحسین کامل نواب، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت» در آئین اختتامیه این جشواره که در سالن میلاد کرج برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم به حضار تأکید کرد: برای از بین بردن تفکرات انحرافی بهائیت، روشنگری و بالابردن اطلاعات جامعه در مورد خطرات حضور این فرقه تلاش های علمی بسیاری شده است، اما آن چیزی که امروزه با مخاطب و ذائقه جامعه سازگاری دارد، بیانی فراتر از مقاله است.

وی تصریح کرد: افرادی به دام فرقه های ضاله افتاده و با تفکراتی غلط از مسیر حق، گمراه شده اند، کسانی هستند که نه با کتاب و نه با مقالات علمی برخوردی داشتند و دشمن می داند سراغ چه کسانی برود زیرا کسانی که کتاب می خوانند و پیگیر مسائل علمی هستند، هیچ وقت پیرو و مقلد این تفکرات نخواهند بود.

حجت الاسلام کامل نواب خاطرنشان کرد: عصر امروز برای همه اقشار جامعه حرف دارد و سنگین ترین حرف ها را می توان با بیانی شیوا و آسان برای افراد گوناگون تبیین کرد.

وی با بیان اینکه نخستین دوره جشنواره مقدس نما سال گذشته با محوریت انجمن حجتیه در سه بخش پوستر، کاریکاتور و موشن گرافی برگزار شد، عنوان کرد: سال 1400سال خاصی برای تشکیلات بهائیت است از این رو در سطح جهان اقدامات بسیاری برای بزرگداشت صدمین سالگرد فوت عبدالبهاء با فراخوان تمامی مشاورین قاره ای از اسرائیل و در منطقه فلسطین اشغالی انجام شد، و این تشکیلات برنامه هایی برای آینده ما نیز رقم زده است.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت» تأکید کرد: سازمان های فرهنگی، دغدغه مندان و هنرمندان به گوش باشید که در آینده ای نه چندان دور اقداماتی که در این جلسه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم کشور به تصویب رسیده و در حال عملی شدن است، نیازمند بصیرت، بینش و آگاهی لازم است تا از این اتفاق جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این حساسیت دومین جشنواره مقدس نما با عنوان «بهائیت محفل خیانت»، از ابتدای مهر در دو رشته پوسترو کاریکاتور فراخوان داد و در طول این مدت اتفاقات شایسته ای رقم خورد از جمله برگزاری کارگاه طراحی پوستر در شیراز که جمعی هنرمندان را از اقصی نقاط کشورگردهم آورد و تحت نظراساتید هنری چون دوست محمدی، سید مهدی حسینی و استاد سید محمدرضا میری ایده پردازی کردند و در حق فرهنگ مقابله با تفکر ضاله و انحرافی و تحجر ایفای نقش کردند.

حجت الاسلام کامل نواب خاطرنشان کرد: هدف ما این است که به همه مردم و حتی پیروان این فرقه بگوییم آنچه تشکیلات بهائیت به عنوان بهائیت معرفی می کند، آن چیزی نیست که وجود دارد، در واقع بهائیت خیانت ها و جنایت های بسیاری در طول تاریخ حتی علیه پیروان خون با تزویر انجام داده است.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت» در پایان مطرح کرد: از سازمان ها و نهادهایی که ما را حمایت کردند، هنرمندان و هنردوستان تشکر و قدردانی داریم و امید است که بتوانیم در قدم سوم در سال آینده از محضرشان استفاده کنیم.

شایان ذکر است، جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت» از سوی موسسه مفاز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری استان البرز، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، نهضت پوستر انقلاب، رهپویان یزد و جمعی از موسسات فعال در زمینه فرق انحرافی برگزار شد.

خبرنگار: ملیحه ترزفان

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=27533

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.