13
عضو شورای شهر کرج:

بهائیت دیگر یک فرقه زیرزمینی نیست / البرز از استان های مبتلابه این فرقه است

  • کد خبر : 27596
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
بهائیت دیگر یک فرقه زیرزمینی نیست / البرز از استان های مبتلابه این فرقه است
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: بهائیت امروز یک فرقه زیرزمینی نیست، امروز بهائی بودنِ خود را مطرح می کنند و متأسفانه البرز جزو استان های مبتلابه فرقه بهائیت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مفاز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در آئین اختتامیه دومین جشواره ملی تجسمی «مقدس نما؛ بهائیت، محفل خیانت» که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: بهائیت حاصل استعمار و استثمار است چیزی که در تاریخ شکل گرفت؛ استعمار بهائیت را ایجاد کرد تا مقوله ای جلوی روحانیت قرار دهد، اما روحانیت به معنای سخنگوی دین مبین بود که آنها بعدها تغییراتی دادند و از تریبون های دیگر برای تبلیغ این فرقه استفاده کردند.

وی افزود: تاریخ استعمار نشان می دهد تلاش کرد دو حزب مهم در دنیا ایجاد کند تا سهم خودش را غاصبانه دریافت کند؛ یکی بحث صهیونیست و دیگری بهائیت است، صهیونیست ظاهری عمل کرد و در بسیاری جاها توانست قدرت را به دست بگیرد و نهایتا اثر خود را نیز برجای گذاشت و بهائیت پوششی عمل می کرد.

عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: اکنون فرقه بهائیت به صورت آشکار در کشور تبلیغ می شود و این نشان دهنده شروع یک تشکیلات جدی و منسجم ضد انقلابی است، بهائیت امروز یک فرقه زیرزمینی نیست، امروز بهائی بودنِ خود را مطرح می کنند.

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: متأسفانه البرز جزو استان های مبتلابه فرقه بهائیت است بنابراین مسئولین فرهنگی باید تلاش جدی برای آشنایی جوانان با این فرقه داشته باشند.

حجت الاسلام سعیدی تأکید کرد: امروز ما به عنوان یک مسلمان و نظام به عنوان جریان انقلابی باید حرکت جدی داشته باشیم، بهائیت به شدت با صهیونیسم رابطه جدی دارد و مرکز تصمیم گیری های تشکیلات، بیت العدل است، قبر رهبر آنان و قبله بهائیت در اسرائیل ذکر شده است.

وی متذکر شد: هیچ وقت در طول تاریخ ندیده ایم که بهائیت در مورد جنایت های صهیونیسم علیه ما، بیانیه بدهد و عکس العمل نشان دهد، کودک کشی می کنند اما صدایی از بهائیت در نمی آید پس درست است که انگلیس برای استعمار دو جریان جدی به نام صهیونیسم و بهائیت را راه انداخت؛ آنها حتی یهود را تشویق به حضور در فلسطین اشغالی کردند.

حجت الاسلام سعیدی افزود: در کتاب اقدس بهاء الله این جمله آمده است؛‌ روزی که حکومت اسرائیل تشکیل شد موسی کریم الله رستگار شد، این روز را مبارک می داند. عبدالبهاءخطاب به بهائیان می نویسد؛ ای دوستان خدا فرزندان ملائکه همانا آسمان و زمین خدا برای حکومت شما صهیونیست آماده شده است.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، بسیاری از افراد دستگیر شده در فتنه های اخیر کشورمان بهائی هستند.

حجت الاسلام سعیدی در پایان گفت: من به عنوان یکی از اعضای شورای شهر کرج آمادگی خود را برای همکاری در هر اقدامی که دست اندرکاران جشنواره در تبیین و شناخت این فرقه ظالم انجام می دهند و یا برنامه ای در راستای مبارزه این فرقه دارند، اعلام می کنم.

خبرنگار: ملیحه ترزفان

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=27596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.