10
رئیس میز فرقه بهائیت دفتر تبلیغات:

«بهائیت، محفل خیانت»؛ جشنواره ای که هراس دشمن را برانگیخت

  • کد خبر : 27538
  • ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
«بهائیت، محفل خیانت»؛ جشنواره ای که هراس دشمن را برانگیخت
برگزاری جشنواره‌ای به نام «بهائیت محفل خیانت» در ایران هراس دشمن را برانگیخت به طوری که سیستم رسانه‌ای بهائیت، بی بی سی، اینترنشنال و تمام شبکه‌های معاند شروع به فرافکنی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مفاز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا روزبهانی، رئیس میز نقد بهائیت و فرق انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی در آئین اختتامیه دومین جشواره ملی تجسمی «مقدس نما؛ بهائیت، محفل خیانت» که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: بهائیت فرقه ای ضاله با پیشینه ای حدود دو قرن به عبارتی دقیق تر 178 سال است که با ادعای دروغین جوانکی به نام علی محمد شیرازی شکل گرفت و چون مرکز ثقلی ادعای علی محمد شیرازی عالی ترین نقطه مرجعیت شیعی را مدنظر و نقطه هدف خود قرار داده بود، از همان روزهای نخستین مورد توجه جریانات استعماری قرار گرفت.

وی افزود: در همان سال های نخستین منوچهر خان معتمدالدوله گرجی حاکم اصفهان که ارتباط بسیار مستقیمی با دولت استعمارگر روسی تزاری داشت، به حمایت علی محمد شیرازی بر می خیزد و با تمام وجود برای به ثمر رساندن اهداف این جوان جویای نام قدم بر می دارد و تا به امروز این روند حمایت و پیگیری از فرقه ضاله بهائیت از سوی استعماگران ادامه دارد.

دبیر محتوایی جشواره ملی تجسمی «بهائیت، محفل خیانت» خاطرنشان کرد: قطع نامه ای که به تازگی سنای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران صادر کرده خود نشان دهنده تداوم حمایت غرب از این فرقه ضاله است. (آبان ماه امسال گروهی از اعضای هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه قطعنامه‌ای به کنگره خواستار آن شدند که جمهوری اسلامی ایران فورا کمپین نفرت پراکنی علیه بهائیان را که از حمایت حکومتی برخوردار است، متوقف کند.)

حمایت جریان استعمار از بهائیت از دیروز تا امروز

وی با اشاره به اینکه روز گذشته تیتر صفحه نخست بی بی سی به موضوع بهائیان ایران اختصاص داشت، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می دهد جریان بهائیت تا چه اندازه برای جریان نظام سلطه مساله حائز اهمیت است و شاید سوال برانگیز باشد فرقه ای که جمعیتش در مقابل جمعیت کشور ما قابل توجه نیست، چرا جهان استکبار و نظام سلطه حیثیت خود را برای این فرقه خرج می کند و اساسا این فرقه مگر چه کارکردی برای این جریان دارد که برای آن هزینه می کنند.

حجت الاسلام روزبهانی با نگاهی به گذشته و امروز این فرقه اظهار کرد: زمانیکه میرزا حسینعلی نوری بنیانگذار فرقه ضاله بهائیت در تهران به جرم توطئه برای ترور ناصرالدین شاه به زندان می‌افتد، قبل از اینکه به زندان بیفتد به سفارت روسیه پناهنده می‌شود.

وی با بیان اینکه زمانیکه او را به زندان می ببرند شخص سفیر روسیه با تمام وجود برای آزادی میرزا حسینعلی نوری اقدام می‌کند، تصریح کرد: در منابع تاریخی فرقه بهائیت بدون هیچ گونه پرده پوشی این قضیه وجود دارد که حسینعلی نوری زمانی که سال‌ها بعد در فلسطین اشغالی ادعای پیامبری می‌کند، برای تقدیر و تشکر نامه ای برای امپراتوری روسیه می فرستد.

روزبهانی

دبیر محتوایی جشواره ملی تجسمی «بهائیت، محفل خیانت» متذکر شد: سیاست حمایتی استعمار از این فرقه ضاله مورد بحث ماست چرا که بهائیت از هر فرصتی برای مطرح کردن خود استفاده می‌کند به عنوان نمونه امروز در یکصدمین سال ورود بهائیت به تونس با اینکه جمعیت بهائیان تونس هزار و ۵۰۰ نفر  بیش نیستند، اما برای سالروز این ورود، کل ساختار بهائیت نشست و سمینارهای مختلف برگزار می‌کند.

جشنواره ای که هراس دشمن را برانگیخت

حجت الاسلام روزبهانی ادامه داد: حال که جشنواره‌ای به نام «بهائیت محفل خیانت» در ایران برگزار می‌شود کل سیستم رسانه‌ای بهائیت، بی بی سی، اینترنشنال و تمام شبکه‌های معاند شروع به فرافکنی می‌کنند که چرا چنین جشنواره‌ای با این عنوان در ایران برگزار شده است.

رئیس میز نقد بهائیت و فرق انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد: ما با استناد به تاریخ و منابع خودشان و با استفاده از هنرمندان متعهد که اخلاق مهم ترین رکن است، اقدام به برگزاری این جشنواره های علمی و فاخر که مبتنی بر علم و پژوهش است، کرده ایم بر این اساس در کارگاه‌ها به هنرمندان تاکید داشتیم، مبادا از حیطه اسلامی خارج شوند و مبادا تابلویی تولید شود که شرافتمندی اسلامی را به رخ بکشد و به فضل خدا به بهترین وجه ممکن این مسئله رعایت شد.

حجت الاسلام روزبهانی با اشاره به انتقاد برخی مبنی براینکه «آیا اینطور برنامه ها تبلیغ بهائیت نیست؟» دشمن اگر می گوید، بگوید؛ دوست چرا می گوید؟متذکر شد: چرا باید این نوع کارها تبلیغ بهائیت باشد. اگر ما سکوت کنیم پس چه کسانی باید جواب اینها را بدهد،

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب «اگر شما روایت نکنید آنها روایت خواهند کرد» که در دیدار با پرستاران به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) مطرح شد، عنوان کرد: بهائیت به هر دلیلی و با هر بهانه ای اقدام به برنامه های پر سر و صدا می کنند ما چرا باید سکوت کنیم، آیا نباید کسی پاسخ این دروغ پردازی ها را بدهد، بروید تاریخ بهائیت را بخوانید، بهائیت چه چیز فاخری برای افتخار دارد.

تقابل با حقوق بشر؛ اساس فرقه بهائیت

دبیر محتوایی جشواره ملی تجسمی «بهائیت، محفل خیانت» اظهار کرد: برخی می گویند این بهائی ستیزی و تقابل با حقوق بشر است؛ اصلا بهائیت برای مقابله با حقوق بشر به وجود آمده است، اگر شما مدافع حقوق بشر هستید، خود بهائیت در واقع یکی از موانع رسیدن بشر به حقوق مسلم خود است. فرقه ضاله بهائیت با به بند کشیدن و به بازی گرفتن افراد چه آسیب هایی به آنها می زند، فرقه ای که عاطفه مادری و فرزندی، پدری و فرزندی و انسانیت را به بازی می گیرد، آیا حقوق بشری است؟

رئیس میز نقد بهائیت و فرق انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی یادآور شد: ما مردم را از واقعیت چهره زشت فرقه ای که در قالب محبت و دوستی وارد می شود و زشت ترین رفتارها را از خود بروز می دهد، به مردم نشان می دهیم.

شایان ذکر است، جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت» از سوی موسسه مفاز با همکاری سازمان تبلیغات استان البرز، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، نهضت پوستر انقلاب، رهپویان یزد و جمعی از موسسات فعال در زمینه فرق انحرافی برگزار شد.

خبرنگار: ملیحه ترزفان

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=27538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.