0

اثر شهید طالبیان در رد فرقه ضاله بهائیت

  • کد خبر : 49309
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
اثر شهید طالبیان در رد فرقه ضاله بهائیت
شهید محمد طالبیان در راستای مقابله با ترویج بهائیت در زمان طاغوت اقدام به نوشتن مطالبی در نقد و رد بهائیت کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، شهید محمد طالبیان در راستای مقابله با ترویج بهائیت در زمان طاغوت اقدام به نوشتن مطالبی در نقد و رد بهائیت کردند. در این اثر به بررسی سیر تاریخی شکل گیری بهائیت، نقد افکار و عقاید رهبران این تشکیلات و  نقش استعمار در تشکیل و تقویت آن پرداخته و از سوی دیگر با استفاده از آیات و روایات قائمیت و وجود امام عصر ارواحنا له الفداء را اثبات کرده اند.

این مطالب به صورت دست نوشته در دفترچه یاداشت های شهید طالبیان با خطی زیبا و مرتب نگاشته شده است. متاسفانه این اثر ارزشمند ناتمام مانده است. آخرین جملات این یاداشت ها  این است: «نظر به هدف خاص این نوشته در اینجا برخی از موارد تصدیق و اقرار رهبر اهل بها میرزا علی محمد شیرازی را یادآور می شویم شاید روشنی بخش بهائی صاحبدلی گردد:»

بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با همکاری حوزه علمیه خواهران همدان تصمیم به چاپ و نشر این اثر دارد که ان شاء الله در آینده ای نزدیک این اثر ارزشمند در دسترس جامعه قرار گیرد.

یادآور می شود، شهید محمد طالبیان از مبارزین قبل از انقلاب بوده که بارها توسط رژیم ستم شاهی به زندان افتاده است. وی در یکی از همین مقاطع هم سلولی و هم زندانی مقام معظم رهبری بوده است. ایشان بعد از پایان دفاع مقدس در سال ۱۳۷۰ در مبارزه با ضد انقلاب و منافقین در غرب کشور به همراه عده دیگر از رزمندگان شهر نهاوند مفقود الاثر گردیده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.