2

هشدار وزارت خارجه فلسطین نسبت به خطرات یهودی سازی تدریجی مسجدالاقصی

  • کد خبر : 39666
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
هشدار وزارت خارجه فلسطین نسبت به خطرات یهودی سازی تدریجی مسجدالاقصی
وزارت خارجه فلسطین نسبت به خطرات ناشی از یهودی سازی تدریجی و مستمر مسجدالاقصی هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد، هدف از افزایش دفعات انجام نیایش و آیین تلمودی در داخل مسجدالاقصی نهادینه کردن محتوای یهودی سازی است. این دقیقا همان چیزی است که ادعای مقامات اشغالگر و پلیس آن رژیم را رد می کند که با هدف گمراه سازی افکار عمومی و قانونی کردن تجاوزهای مستمر رژیم صهیونیستی به قدس و مقدسات آن، نام هجوم برای یهودی سازی را زیارت می گذارند.

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد، تبدیل قدس و اطراف مسجدالاقصی به پادگان نظامی شبیه به اشغال مجدد شهر قدس و شهر قدیمی آن است.

این وزارتخانه اعلام کرد، اعمال محدودیت‌ها در مورد تردد شهروندان فلسطینی و تعیین سن گروه‌هایی که اجازه ورود به مسجد و اقامه نماز در آن را دارند، تجاوز آشکار به احساسات میلیون‌ها مسلمان و نیز حمله آشکار به اختیارات اداره اوقاف اسلامی و حق قانونی و مشروع آن برای نظارت بر سازماندهی حرکت نمازگزاران است.

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد، نیروهای اشغالگر هر روز در برابر چشم جهانیان به مسجدالاقصی و اطراف آن یورش برده و نمازگزاران، اعم از کودکان، زنان و سالمندان را مجازات می کنند.

این وزارتخانه دولت رژیم صهیونیستی را مسئول کامل و مستقیم نتایج یورش های مستمر خود به مسجدالاقصی و پیامدهای آن بر درگیری میان فلسطین و رژیم صهیونیستی دانست.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=39666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.