1
به‌بهانه سال نوی عبری؛

هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی برای دومین روز متوالی

  • کد خبر : 39627
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی برای دومین روز متوالی
تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی با حمایت نظامیان رژیم اسرائیل منجر به درگیری بین نظامیان و فلسطینیان معترض در این مسجد شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به‌بهانه سال نوی عبری با حمایت شدید نظامیان رژیم اسرائیل برای دومین روز متوالی به‌صورت غیرقانونی وارد مسجد الاقصی شدند.

نظامیان رژیم اسرائیل امروز به معتکفان داخل این مکان اسلامی حمله و آن‌ها را بیرون کرده‌اند. صهیونیست‌ها همچنین مانع از ورود فلسطینیان زیر چهل سال به مسجد الاقصی می‌شوند.

نظامیان رژیم اسرائیل یک جوان فلسطینی را در این مسجد بازداشت و اقدام به استفاده از پهپاد برای نظارت و رصد مسجد الاقصی کرده‌اند.

حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به پیرمرد فلسطینی

نظامیان رژیم اسرائیل صبح امروز دوشنبه در دومین روز از ورود غیرقانونی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی یک مرد مُسن فلسطینی را که در برابر این ورود غیرقانونی مقاومت می‌کرد، هُل دادند که بر اثر برخورد به زمین، از هوش رفت.

نظامیان اشغالگر صهیونیست همزمان با تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی، زنان معتکف فلسطینی را در این مسجد به‌طرزی وحشیانه مورد حمله و ضرب‌وشتم قرار دادند.

زخمی‌شدن 3 فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

هلال احمر فلسطین ساعتی بعد اعلام کرد که در حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی، 3 فلسطینی در نزدیکی باب الاسباط زخمی شدند.

واکنش حماس به تعرض‌ها

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به تعرض‌ها و هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی طی بیانیه‌‌ای اعلام کرد: «از نزدیک پیگیر شیوه رفتار اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی هستیم تا موضع مناسب را در قبال آن اتخاذ کنیم.»

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=39627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.