3

نماینده کلیمیان در مجلس: همه باید کالا‌های صهیونیستی را تحریم کنند

  • کد خبر : 17723
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
نماینده کلیمیان در مجلس: همه باید کالا‌های صهیونیستی را تحریم کنند
نماینده کلیمیان در مجلس گفت: برای فشار به رژیم صهیونیستی و منزوی کردن این رژیم همه آزادگان جهان باید مصرف کالا‌های این رژیم را تحریم کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه آزادگان جهان و به ویژه مسلمانان باید مصرف کالا‌های رژیم صهیونیستی را تحریم کنند

وی افزود: تحریم مصرف کالا‌های فرانسوی توسط مسلمانان به دنبال اهانت آن‌ها به پیامبر اسلام دیدیم که چه تأثیری داشت و رئیس جمهور و نخست‌وزیر فرانسه را وادار به عذرخواهی کرد.

سامه یح با بیان اینکه برای منزوی ساختن رژیم صهیونیستی یکی از بهترین کار‌ها تحریم مصرف کالا‌های رژیم صهیونیستی از سوی آزادگان جهان است، خاطرنشان کرد: ایرانیان کلیمی بر تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی تأکید دارند و آن را یک ضرورت می‌دانند.

وی افزود: مصرف کالا‌های رژیم صهیونیستی در واقع یک جور پذیرش چنین کشوری است و به نوعی به آن‌ها مشروعیت می‌دهد و موجب قوی شدن آن‌ها از نظر اقتصادی می‌شود.

نماینده کلیمیان در مجلس در پایان گفت: بر همین اساس برای فشار وارد کردن و منزوی ساختن رژیم صهیونیستی باید مصرف کالا‌های رژیم صهیونیستی تحریم شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=17723

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!