2

معرفی دستاوردهای فرهنگی کلیمیان در نمایشگاه کتاب

  • کد خبر : 34835
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
معرفی دستاوردهای فرهنگی کلیمیان در نمایشگاه کتاب
مسئول غرفه انجمن کلیمیان ایران از معرفی دستاوردهای فرهنگی کلیمیان در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بهادر میکائیلی، مسئول غرفه انجمن کلیمیان در نمایشگاه کتاب گفت: در نمایشگاه کتاب، فرصتی برای معرفی دستاوردهای فرهنگی ایرانیان کلیمی در دوره معاصر با سخنرانی «هارون یشایایی» محقق و پژوهشگر، فراهم شده‌است.

وی افزود: انجمن کلیمیان ایران این رویداد فرهنگی را فرصتی برای معرفی جامعه ایرانی کلیمی به جامعه اکثریت می‌داند و مهم‌ترین تولیدات شاعران، نویسندگان و مترجمان کلیمی به مراجعان معرفی خواهد شد.

مسئول غرفه انجمن کلیمیان در نمایشگاه کتاب، با اشاره به این‌که روزانه کارشناسان مذهبی در محل حضور یافته و به سوالات مراجعان پاسخ می‌دهند، اضافه کرد: کتاب‌های شاخص کلیمیان از جمله «تورات»، «اندرز پدران»، «فرهنگ لغت عبری» و کتاب‌های شاخص شعر و ادب عبری در این نمایشگاه معرفی می‌شوند.

میکائیلی در خصوص تفاوت فروش مجازی و حضوری کتاب گفت: هرچند فروش مجازی می‌تواند در کنار فروش حضوری مفید باشد، اما به‌عنوان یک ایرانیِ کلیمی فکر می‌کنم اگر کتاب به‌صورت حضوری خریداری شود به‌مراتب بهتر خواهد بود. او در پاسخ به این سوال که عموماً چه گروه سنی در سال‌های گذشته به غرفه کلیمیان مراجعه می‌کردند، گفت: تمامی گروه‌های سنی به‌ویژه دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب، دانشجویان رشته‌های حقوق و قوه قضائیه و همچنین استادان دانشگاه به این غرفه مراجعه داشته‌اند.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=34835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.