1

سامه‌یح: علی‌اف خود را بازیچه دست صهیونیست‌ها نکند

  • کد خبر : 22554
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
سامه‌یح: علی‌اف خود را بازیچه دست صهیونیست‌ها نکند
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: رئیس جمهور آذربایجان باید بداند صهیونیست‌ها در ماجرای اخیر به دنبال منافع خود هستند و او نیز نباید خود را بازیچه دست صهیونیست‌ها قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، همایون سامه‌یح، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات اخیر صهیونیست‌ها در خاک آذربایجان و در نزدیکی مرز ایران گفت:‌ این رفتار الهام‌ علی‌اف که به صهیونیست‌ها میدان داده تا در نزدیکی مرز ایران مستقر شوند و تحرکاتی داشته باشند عین نمک نشناسی در قبال محبت‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: اگر ایران نبود جمهوری آذربایجان در جنگ‌هایش با ارمنستان هیچ بود و متأسفانه می‌بینیم که رئیس جمهور این کشور حمایت‌ها و محبت‌های جمهوری اسلامی ایران از خودش را فراموش کرده است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ آقای الهام علی‌اف باید بداند صهیونیست‌ها دلسوز و خیرخواه وی نیستند بلکه با حضورشان در منطقه منافع خود را پیگیری و دنبال می‌کند و آقای علی‌اف باید مراقب باشد تا با طناب پوسیده صهیونیست‌ها به چاه نیفتد.

سامه‌یح خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به دنبال منافع خود در منطقه هستند و آقای علی‌اف باید مراقب باشد و خود را بازیچه دست صهیونیست‌ها قرار ندهد.

وی افزود: صهیونیست‌ها و متحدان آنها به دنبال تغییر نقشه منطقه هستند اما باید بدانند چنین مسئله‌ای واکنش شدید جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت و هزینه سنگینی را به آنها تحمیل خواهد کرد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: رئیس جمهور آذربایجان هم باید بداند که ادامه این مسیر برایش هزینه‌های زیادی در بر خواهد داشت و باید بهای سنگینی را برای اینگونه اقدامات و رفتارهایش بپردازد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=22554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.